Głowica tulejka i śruby

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Głowica tulejka i śruby

Post autor: Lui »

Ile jest tulejek prowadzących, jedna czy dwie, nie wiem czy mam szukać czy jej nie było ?
:wink:
Te dodatkowe śruby do głowicy co to za rozmiar i jaka jakosć. Bo razem ze starymi śrubami mam 4 śruby M8 jakieś 50mm wytrzymałość 8.8, były tam podkładki jakieś? Główne śruby mam nowe ale tych małych nie ma, nowe takie to chyba będą tylko w ASO mieli i znów trzeba by czekać tygodniami :?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Podjedz na jakies szrot gdzie bedzie silnik 1,4 i sobie wykręć. Są do M8 8.8 z takim kołnierzem tak jak w tych dużych.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

no to to będą w takim razie to co mam

a tulejka do głowicy, jedna czy dwie są?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

A o jakie tulejki ci chodzi tak to czytam i nie moge załaoać o czym piszesz
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

powinny by dwie i nie w głowicy a w bloku :wink:
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

Podepne się pod temat! Raz widziałem że ktoś miał założone szpilki zamiast srób do głowicy, z czego można takie dopasować? i jeszcze ile można splanować maksymalnie głowice w ut? mam dość głeboki wżer około 1mm, co z tym zrobić? i czy jak splanuje czy to coś polepszy osiągi?
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
rożek
Aktywny użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rożek »

tusiu1988 pisze:Podepne się pod temat! Raz widziałem że ktoś miał założone szpilki zamiast srób do głowicy, z czego można takie dopasować? i jeszcze ile można splanować maksymalnie głowice w ut? mam dość głeboki wżer około 1mm, co z tym zrobić? i czy jak splanuje czy to coś polepszy osiągi?
Zastava 1100 ma szpilki do głowicy zamiast śrub
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

A co z tą głowicą? ile można ją splanować?dodam że wrzer jest pomiędzy kanałami wodnymi.
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

W twoim przypadku pasowaklo by zaspawac wzer i splanowac glowice odrobine
rożek
Aktywny użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rożek »

Jak za mocno splanujesz to potem jest problem z ustawienie rozrządu bo się przesuwał o pół zęba tzn pasek robi się za długi
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: tusiu1988 »

Jeszcze mam pytanie o prowadnice zaworów: na wszystkich ssących nie ma wogóle luzu, ciasno pasują a na wszystkich wydechowych jest delikatny luz. Tak powinno być? Nigdy się temu nie przyjrzałem dokładnie i dlatego pytam.
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
ODPOWIEDZ