turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
bombel
Obserwator
Posty: 11 Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:44 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: grudziadz
Kontakt:
Post
autor: bombel » śr cze 25, 2008 7:41 pm
oddalem moje Pgt do mechanika w celu przywrocenia mu stanu serynego okazalo sie ze
pierscienie ustalajce na wal korbowy czy jak to sie fachowo nazywa jedna jest przytarta i wyslizgala sobie troche miejsca w bloku a druga obrocila sie czy cos takiego, teraz pytanie moje jest takie: co z tym zrobic mechanik poleca mi swap 1.6 n/a tzn calego slupka i zakladanie osprzetu od punto gt czy szukac 1.4 turbo ?????:(
punto GT
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » śr cze 25, 2008 7:52 pm
Hmm a co to juz nie do naprawienia??
Jak zakładać to tylko 1.4 turbo spowrotem, na allegro masz za 900 z pękniętą gowicą to przełożysz swoją
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » śr cze 25, 2008 8:44 pm
znaczy sie oporówki? (panewki oporowe)
sie wytarły lub obrociły?
bombel
Obserwator
Posty: 11 Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:44 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: grudziadz
Kontakt:
Post
autor: bombel » czw cze 26, 2008 8:07 am
kania_ pisze: znaczy sie oporówki? (panewki oporowe)
sie wytarły lub obrociły?
chyba tak bo nawet tego jeszcze nie widzialem
punto GT
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: kania_ » ndz cze 29, 2008 8:02 pm
przeciez sa do tego nadwymiary:P
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174 Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T
Post
autor: 2rotor » pn cze 30, 2008 3:18 pm
kania_ pisze: przeciez sa do tego nadwymiary:P
Z tego co słyszałem to wał dostał pod dupie również...
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa
Post
autor: dr kozioł » wt lip 01, 2008 11:52 am
mam idealny dol silnika bez głowicy jak potrzeba do punto gt 97'
bombel
Obserwator
Posty: 11 Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:44 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: grudziadz
Kontakt:
Post
autor: bombel » śr lip 02, 2008 5:02 pm
dr kozioł pisze: mam idealny dol silnika bez głowicy jak potrzeba do punto gt 97'
Juz sie zaklada caly silnik od 1.6 8v
punto GT
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193 Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa
Post
autor: dr kozioł » czw lip 03, 2008 10:11 am
1,6 pod turbo nie ma tej wytrzymalosci co 1,4 . czesto pekaja tloki na polkach miedzy pierscieniami.
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » czw lip 03, 2008 2:21 pm
Przeciez tloki zapoda z pgt chyba , reszta wg epera jest tak samo wytrzymala w wolnossaku i turbo , zreszta te 1.6 maja chyba nawet ten sam wal co pgt itd , nie chce mi sie sprawdzac
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Lui
Spamer :P
Posty: 1445 Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:
Post
autor: Lui » czw lip 03, 2008 3:05 pm
to jak tłoki i wał z 1.4 to skąd miałby 1.6 ?
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » czw lip 03, 2008 7:28 pm
Z korby ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343 Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC
Post
autor: JARO_Cz-wa » czw lip 03, 2008 10:47 pm
DeviL pisze: Z korby ?
pojemność slinika wynika z:
-średnicy cylindra,
-skoku tłoku,
-liczby cylindrów.
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332 Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne
Post
autor: DeviL » czw lip 03, 2008 11:57 pm
Jakby tak bylo to by silniki tylko walami sie roznily (przyjmujac ,ze 1.4 i 1.6 sohc maja ten sam tlok srednicowo o dohc nie wspominajac gdzie sa 84mm glownie a pojemnosci od 1.6 do 2.0)
Kukajcie epera i porownujcie mnie sie nie chce sprawdzac , kiedys sprawdzalem
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » pt lip 04, 2008 10:58 am
1.6 8V ma tłok 86.4mm, 1.4T mają 80.5mm przy tych samych skokach tłoka.