Maly problem z doladowaniem :(:(:(

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Grzegorz1987
Użytkownik
Posty: 116
Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
Auto: Inne

Maly problem z doladowaniem :(:(:(

Post autor: Grzegorz1987 »

Witam :)

Prosze was o pomoc strzelił mi mały 4mm węzyk w kolektorze ssącym górny który idzie w głab kabiny....
Od czego ten wężyk jest??? podobno od zegara pomiarowego doładowania czy to prawda???Szarpnanąłem wyszedł krotrzy i cały powinien z rozwalona końcówką.
Teraz mam tak że ciśnienie moze 03/0.5 bara swieci mi się kontrola wtrysku :(
Prosił o rady gdzie tem przewod idzie najlepiej z fotami było by super z góry dziekuje
Awatar użytkownika
Grzegorz1987
Użytkownik
Posty: 116
Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
Auto: Inne

Post autor: Grzegorz1987 »

Prosze o właścicieli GT-eków jak by mogli to by sprawdzili w swoich gdze te przewody są podłaczane...
tzn. "przewód od zegara ciś. doładowania i przewód ogórny w kolektorze ssącym".
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Jeśli by szedł do wskażnika to by skaxnik chyba nie pokazywał :wink: on idzie do kompa który jest w podszybiu :?

Zaraz zaraz teraz widze...po:
1 strzelił Ci przewód idący do kompa musisz odkręcić podszybie(zdjąć wycieraczki i tp.
2 to co wyciągnąłeś jest od wskaźnika oraz od zaworu DV(on idzie od kolektora jest tam taki trójnik pózniej za akumulatorem jest kolejny trójnik(ten co masz złamany), który rozdziela na zawór DV i wskaźnik doładowania)
Chyba tak to będzie :wink:
Awatar użytkownika
Grzegorz1987
Użytkownik
Posty: 116
Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
Auto: Inne

Post autor: Grzegorz1987 »

Dzieki za pomoc :):):)

Migiem do garażu i za robote się biore :):):)
Mam goracą proźbe jak mogł bys zrobić fote tego trójnika gdzie on jest...
Chodzi mi o ten co jest odpowiedzialny za wskaźnik.


P.S
Czemu wnioskujesz,że jest złamany??
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Re: Maly problem z doladowaniem :(:(:(

Post autor: skadubek »

Grzegorz1987 pisze:Szarpnanąłem wyszedł krotrzy i cały powinien z rozwalona końcówką.
Tak jakoś zrozumiałem....
Odkręć ten plasik czarny na dwie śrubki kluczyk 10(obok kolektora, po środku komory silnika) i zobaczysz pierwszy trójnik taki metalowy wychodzi z kolektora(gróby wąż idzie do serwa i tam jest kruciec na węzyka do wsakznika, który za akumulatorem ma trójnik na DV i wskaźnik) poodkręcaj a sam zobaczysz :wink:
Awatar użytkownika
Grzegorz1987
Użytkownik
Posty: 116
Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
Auto: Inne

Post autor: Grzegorz1987 »

Znalazłem ale ktoredy go przeprowadzić??
Ale za kolektorem ssącym jest trójki i 1 przewod nie podłaczony :( gdzie go podłaczyć???
Awatar użytkownika
Grzegorz1987
Użytkownik
Posty: 116
Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
Auto: Inne

Re: Maly problem z doladowaniem :(:(:(

Post autor: Grzegorz1987 »

skadubek pisze:
Grzegorz1987 pisze:Szarpnanąłem wyszedł krotrzy i cały powinien z rozwalona końcówką.
Tak jakoś zrozumiałem....
Odkręć ten plasik czarny na dwie śrubki kluczyk 10(obok kolektora, po środku komory silnika) i zobaczysz pierwszy trójnik taki metalowy wychodzi z kolektora(gróby wąż idzie do serwa i tam jest kruciec na węzyka do wsakznika, który za akumulatorem ma trójnik na DV i wskaźnik) poodkręcaj a sam zobaczysz :wink:[/quote


Mam rozumiec,że za alkumulatorem idzie przewod od wskażnika doladowania a gdzie jest dziura żeby przewod przeciagnąć??
A ten trojnik w kolektorze za za DV przewod jeden też idzie (w trojnik za alkumulatorem) ??

Rece opadają z tymi węzykami...
Załączniki
do tego powinien isc przewod od trojnika obok kolektora ssacego??
do tego powinien isc przewod od trojnika obok kolektora ssacego??
z tego tronika przewod powinie też iść za alkumulator??
z tego tronika przewod powinie też iść za alkumulator??
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

Więc po kolei:
-wężyk który z tego co doczytałem Ci pękł zapięty jest w jeden z dwóch króćcy na kolektorze dolotowym (drugi idzie do regulatora ciśnienia paliwa). prowadzi on tak jak napisał już ktoś powyżej, do kompa który jest pod plastikiem miedzy szybą, a maską.
-z prawej strony kolektora wkręcony jest taki czwórnik(pomijając wlot z kolektora):
1.)waż połączony z serwem hamulcowym (gruby wąż w oplocie),
2.)króciec z zaworkiem podciśnieniowym, bodajże do układu oparów paliwa, ale mniejsza z tym
3.)prowadzi do trójnika, który powinien znajdować się mniej więcej pod serwem hamulcowym i od tego trójnika idzie jeden wężyk do zaworu DV, a drugi do środka do kabiny do wskaźnika doładowania - foty niestety niemam i niemam kiedy cyknąć Ci ale jeśli dobrze pamiętam to wchodzi on do kabiny razem z jakimiś innymi przewodami gdzieś na prawo poniżej serwa hamulcowego.

Po wyciągnieciu akumlatora i jego podstawy w której jest zamocowany dużo łatwiej to ogarnąć bo coś wogóle widać wtedy :wink:
Awatar użytkownika
Grzegorz1987
Użytkownik
Posty: 116
Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
Auto: Inne

Post autor: Grzegorz1987 »

Dzięki za wyjaśnienie co i gdzie :):):)

Mam jeszcze 1 mała zgatke...

Jak dodaje gazu tzn. jak już rozpędzam auto coś mi piszczy nie wiem czemu jak jest odpięty przewod od komputera nie piszczy nic. Co to może być???A przewód wymieniony.
To tak 1 nic 2 zaczyna ostro piszczeć 3 mniej 4-5 bieg znika zjawisko.
Jak wróce z pracy wrzuce filmik może cos poradzicie i na to.
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Penwno gdzieś jest nieszczelność 1,2,3 masz nawieksze doładowanie na 4,5 jest mniejsze ijedziesz szybciej więc zagłusza :wink: tak jest mój typ :roll:
ODPOWIEDZ