problem z odpaleniem
- ostry
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 366
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bystrzyca Kł.
problem z odpaleniem
sorki że znowu nowy temat ale mam wielki problem po remoncie silnika.
rozrząd jest tak; koło na wale jest na znak (wcięcie na kole ze strzałką obok czujnika), koło od wału na znaku (wcięcie praktycznie pionowo w duł pokrywa się z takim stożkiem na głowicy, chyba dobrze) przy tym krzywki na 1 w góre na 4 w duł
zapłon; palec na znak na 4 świece
wszystko niby ok ale nie pali niekiedy walnie po wydechu ale rzadko, iskra jest a świece zalewa i co może dziwne ale przykładałem zapalniczke do dolotu i do wydechu, i co wydech ogień wciągał a dolot dmuchał !?!
nie wiem co o tym myśleć, a tak dla pewności to jaki kolor wtyczki do czujnika temp. wody ?
rozrząd jest tak; koło na wale jest na znak (wcięcie na kole ze strzałką obok czujnika), koło od wału na znaku (wcięcie praktycznie pionowo w duł pokrywa się z takim stożkiem na głowicy, chyba dobrze) przy tym krzywki na 1 w góre na 4 w duł
zapłon; palec na znak na 4 świece
wszystko niby ok ale nie pali niekiedy walnie po wydechu ale rzadko, iskra jest a świece zalewa i co może dziwne ale przykładałem zapalniczke do dolotu i do wydechu, i co wydech ogień wciągał a dolot dmuchał !?!
nie wiem co o tym myśleć, a tak dla pewności to jaki kolor wtyczki do czujnika temp. wody ?

- niuniek173
- Użytkownik
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Włocławk
ostry napisał:
i odpalił dzieki za pomoc tylko nie wiem dlaczego wolne obroty to 1000 czyli ok ale kręci sie do prawie 8 turbo mam k14 i sportowy wałek jak to coś do tego ma
pozdro
Głowica była naprawiana tzn zawory itd??Ja też tak miałem po remoncie trzeba wyregulować obroty
i odpalił dzieki za pomoc tylko nie wiem dlaczego wolne obroty to 1000 czyli ok ale kręci sie do prawie 8 turbo mam k14 i sportowy wałek jak to coś do tego ma
pozdro
Głowica była naprawiana tzn zawory itd??Ja też tak miałem po remoncie trzeba wyregulować obroty

Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Witam, problem jak w temacie ciężko zapala a mianowicie jak jest zimny musze dość długo kręcić żeby zapakił po zapaleniu 1,100 na silniku czyli niby ssanie działa przedtem tak nie miałem nie wiem dlaczego i zauważyłem że jak przekręce zapłon to pompa paliwa nie idzie a powinna przez chilke iść co to może być??? a i jeszcze mam dużo nagaru na swiecach powiedzcie mi na mierniku spalin ile powinno być 2 czy 1