kania_ pisze:Jaro jak czopy walka dobre to do Halczynskiego oddaj
Czopy mierzyłem i niby mieszczą się w normie ale akurat na tych skrajnych dolnych wartościach. Tak jeszcze szukam wałka z uno 1,5 jakby taki wałeczek 9,25 / 9,2 zrobić na cos w stylu powiedzmy 9,9 / 9,2 (tylko ssące napawać) to może też by było przystępne finansowo i coś lepiej by się silniczek kręcił Tylko kurcze szukam już pare miechów i jeszcze na tą wersje wałka nie trafiłem
Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem
skadubek pisze:Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem
A skąd taka teoria? Wałki Fiata czy Forda są równie dobre jak innych marek. Zacierające się wałki to raczej kwestia niedrożnych kanałów olejowych a skąd to się bierze to już niech każdy sam sobie odpowie.
skadubek pisze:Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem
Masz pierwszego z ciekawości zajrzałem jak tam wałek i jest ok
Albo jest od nowości choć to mało prawdopodobne lub już był w serwisie wymieniany.
Przebieg 196tyś
kania_ pisze:Jaro jak czopy walka dobre to do Halczynskiego oddaj
ktoś wie może jak wygląda wałek o "bardziej sportowej charakterystyce" przeznaczony do punto gt lub uno turbo 1,4 w wykonaniu od Halczyńskiego, jakie wzniosy krzywek
skadubek pisze:Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem
Masz pierwszego z ciekawości zajrzałem jak tam wałek i jest ok
Albo jest od nowości choć to mało prawdopodobne lub już był w serwisie wymieniany.
Przebieg 196tyś
Mój wałek był prawdopodobnie od nowości bo wszystkie płytki regulacji luzów zaworowych były z identyczną czcionką nadruku, co przy okazji mówi że raczej nikt tam nie zaglądał, bo dopiero ja jeden luz zaworowy poprawiałem tymczasowo zanim zrobiłem remońcik, no chyba, że do tego czasu niebyło potrzeby regulować
Głowica też raczej nie ruszana, bo na wężach wodnych jeszcze jakieś opaski z plombami plastikowymi, a inne pozamalowywane kropkami farby.
Zibi122 pisze:Ja bym u heinricha nie robił. Raz zrobiłem i nie byłem zadowolony. Wałek wyglądał tak jak by ktoś na nim się uczył spawać i szlifować.
Pewnie tak jak w wiekszosci firm pseudo znanych tuneruf nazwiskowych bedacych na rynku od lat 70-80 , takie rzeczy robia praktykanci ,vel samemu se mozna wystrugac i zapewne efekt bedzie zblizony
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Kontakt do pana Halczynskiego.
Powiedz ze od Kani dostałes i chciales sie dowiedziec co ci moze zaproponowac to napewno sie dogadacie http://www.pavlus.republika.pl/
na razie nie jeździ za dobrze bo pooowwwoooli kończe montaż kompresora ale jak śmigałem na samej turbinie to było miło... do jazdy na wprost jak dokończe i wystroje to wlepie coś z ecumastera i powiem że po jazdach próbnych podoba mi sie: 0 lagu i wstawanie turbiny przy ok 1800 obr mimo że to t3/t4 i tak do 8 tyś
kania_ pisze:Kontakt do pana Halczynskiego.
Powiedz ze od Kani dostałes i chciales sie dowiedziec co ci moze zaproponowac to napewno sie dogadacie http://www.pavlus.republika.pl/
Jesli to jest ten 50-60 letni koles z obslugi to lipa , bylem kiedys z kolega , nawet pogadac sie nie dalo , odrazu stwierdzil ,ze po co robic "sportowy" walek , i na uzasadnienia byl obojetny , stwierdzil ,ze ten pavlus to syn wspolnika bo zapytalem czy tu pracuje , wiec chyba gadalem z nie wiadomo kim , nieobeznanym , jednak olalismy sprawe walkow po takim podejsciu do nas
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
Hmm no nie wiem kiedy gadalismy
A w rewarze poprostu chyba przeszkadzalismy panu z obslugi klienta , bo nas zbyl , i powiedzial ,ze lepiej nie tuningowac silnika
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a