Regeneracja walka

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

kania_ pisze:Jaro jak czopy walka dobre to do Halczynskiego oddaj
Czopy mierzyłem i niby mieszczą się w normie ale akurat na tych skrajnych dolnych wartościach. Tak jeszcze szukam wałka z uno 1,5 jakby taki wałeczek 9,25 / 9,2 zrobić na cos w stylu powiedzmy 9,9 / 9,2 (tylko ssące napawać) to może też by było przystępne finansowo i coś lepiej by się silniczek kręcił :wink: Tylko kurcze szukam już pare miechów i jeszcze na tą wersje wałka nie trafiłem :cry:
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie :roll:
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem :oops:
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: 2rotor »

skadubek pisze:Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie :roll:
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem :oops:

A skąd taka teoria? Wałki Fiata czy Forda są równie dobre jak innych marek. Zacierające się wałki to raczej kwestia niedrożnych kanałów olejowych a skąd to się bierze to już niech każdy sam sobie odpowie.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
Awatar użytkownika
Grzegorz1987
Użytkownik
Posty: 116
Rejestracja: wt lis 06, 2007 11:18 am
Miejscowość: Dobiesz (Piaseczno)
Auto: Inne

Post autor: Grzegorz1987 »

skadubek pisze:Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie :roll:
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem :oops:

Masz pierwszego :) z ciekawości zajrzałem jak tam wałek i jest ok :)
Albo jest od nowości choć to mało prawdopodobne lub już był w serwisie wymieniany.
Przebieg 196tyś
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

kania_ pisze:Jaro jak czopy walka dobre to do Halczynskiego oddaj
ktoś wie może jak wygląda wałek o "bardziej sportowej charakterystyce" przeznaczony do punto gt lub uno turbo 1,4 w wykonaniu od Halczyńskiego, jakie wzniosy krzywek :?:
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

Grzegorz1987 pisze:
skadubek pisze:Prawda jest taka że wałki FIATA jak i FORDA się wycierają i dużo tu sie nie zmini nie słyszałem aby ktoś miał Punto z 200,000km i wałek w dobrym stanie :roll:
Ja założyłem Światka zrobiłem 2,000km ale jeszcze nie zaglądałem :oops:

Masz pierwszego :) z ciekawości zajrzałem jak tam wałek i jest ok :)
Albo jest od nowości choć to mało prawdopodobne lub już był w serwisie wymieniany.
Przebieg 196tyś
Mój wałek był prawdopodobnie od nowości bo wszystkie płytki regulacji luzów zaworowych były z identyczną czcionką nadruku, co przy okazji mówi że raczej nikt tam nie zaglądał, bo dopiero ja jeden luz zaworowy poprawiałem tymczasowo zanim zrobiłem remońcik, no chyba, że do tego czasu niebyło potrzeby regulować :wink:
Głowica też raczej nie ruszana, bo na wężach wodnych jeszcze jakieś opaski z plombami plastikowymi, a inne pozamalowywane kropkami farby.
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Ja bym u heinricha nie robił. Raz zrobiłem i nie byłem zadowolony. Wałek wyglądał tak jak by ktoś na nim się uczył spawać i szlifować.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Zibi122 pisze:Ja bym u heinricha nie robił. Raz zrobiłem i nie byłem zadowolony. Wałek wyglądał tak jak by ktoś na nim się uczył spawać i szlifować.
Pewnie tak jak w wiekszosci firm pseudo znanych tuneruf nazwiskowych bedacych na rynku od lat 70-80 , takie rzeczy robia praktykanci ,vel samemu se mozna wystrugac i zapewne efekt bedzie zblizony :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

Kontakt do pana Halczynskiego.
Powiedz ze od Kani dostałes i chciales sie dowiedziec co ci moze zaproponowac to napewno sie dogadacie ;)
http://www.pavlus.republika.pl/
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

Zibi122 pisze:Ja bym u heinricha nie robił. Raz zrobiłem i nie byłem zadowolony. Wałek wyglądał tak jak by ktoś na nim się uczył spawać i szlifować.
eee tam mnie sie podoba i grunt że jeździ :lol: estetą nie jestem za wygląd pierwszego miejsca nie przyznają :wink:
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

A jak jeździ?

Masz juz jakiś wykres swojego auta?
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

na razie nie jeździ za dobrze bo pooowwwoooli kończe montaż kompresora ale jak śmigałem na samej turbinie to było miło... do jazdy na wprost :wink: jak dokończe i wystroje to wlepie coś z ecumastera i powiem że po jazdach próbnych podoba mi sie: 0 lagu i wstawanie turbiny przy ok 1800 obr :P mimo że to t3/t4 :wink: i tak do 8 tyś
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

kania_ pisze:Kontakt do pana Halczynskiego.
Powiedz ze od Kani dostałes i chciales sie dowiedziec co ci moze zaproponowac to napewno sie dogadacie ;)
http://www.pavlus.republika.pl/
Jesli to jest ten 50-60 letni koles z obslugi to lipa , bylem kiedys z kolega , nawet pogadac sie nie dalo , odrazu stwierdzil ,ze po co robic "sportowy" walek , i na uzasadnienia byl obojetny , stwierdzil ,ze ten pavlus to syn wspolnika bo zapytalem czy tu pracuje , wiec chyba gadalem z nie wiadomo kim , nieobeznanym , jednak olalismy sprawe walkow po takim podejsciu do nas :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

bo z ludzmi trza umić gadac :P :P :P
p.s.
nawet pewnie niewiesz (niepamietasz) jak ze mna rozmawiales pod genatem, a wczesniej mowiles zebym wpadl to pogadamy :P

nie wiem ja jak ide do Halczynskiego to niemam problemu z kontaktem i dywagacjami na temat silnika i modyfikacji. (moze ja jakis inny jestem)
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Hmm no nie wiem kiedy gadalismy :P
A w rewarze poprostu chyba przeszkadzalismy panu z obslugi klienta , bo nas zbyl , i powiedzial ,ze lepiej nie tuningowac silnika :lol:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ODPOWIEDZ