Problem z silnikiem
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Jeśli chodzi o nakrętkę koła pasowego, to jest do dostania w ASO, cena coś około 16zł, ale nie zawsze jest dostępna od ręki.
Możliwe, że nie masz paska wielorowkowego, choć jeśli masz 1.4T(wnioskując po tym wysuwanym znaku do koła rozrządu) to przeważnie były już z paskiem wielorowkowym i rolką do tego:).
Możliwe, że nie masz paska wielorowkowego, choć jeśli masz 1.4T(wnioskując po tym wysuwanym znaku do koła rozrządu) to przeważnie były już z paskiem wielorowkowym i rolką do tego:).
- pietro
- Użytkownik
- Posty: 73
- Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
- Miejscowość: Zimna Woda
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie
Hmm to żeś mnie zmartwił bo ja mam pasek klinowy a nie wielorowkowy moze mam jakiś kombinowany silnik a mam 1,4 t rok 90 przynajmniej z papierówziuzio pisze:
Możliwe, że nie masz paska wielorowkowego, choć jeśli masz 1.4T(wnioskując po tym wysuwanym znaku do koła rozrządu) to przeważnie były już z paskiem wielorowkowym i rolką do tego:).

a tak poza tym nie tak dawno miałem jeszcze jeden silnik (kupiłem go od gościa który z kolei kupił od Murcki-ego i też tam był pasek klinowy) także może takie wersje
pozdro
- pietro
- Użytkownik
- Posty: 73
- Rejestracja: śr maja 31, 2006 10:22 pm
- Miejscowość: Zimna Woda
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: jasło/Cold Water/podkarpacie
numery silnika 146a800 wskazują na 112 konny silnik a czy on był z katem czy bez to tego nie wiem (właściwie to czy można to jakoś rozpoznać?) widocznie taki egzemplarz z paskiem klinowymziuzio pisze:Niewykluczone ze wersje 1.4T bez kata(118km) mialy zwykly pasek klinowy, spotkalem się tylko z jednym takim egzemplarzem i faktycznie miał pasek klinowy:).
pozdro
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
u mnie w jednym silniku byl klinowy a w drugim z rowkami.pietro pisze:numery silnika 146a800 wskazują na 112 konny silnik a czy on był z katem czy bez to tego nie wiem (właściwie to czy można to jakoś rozpoznać?) widocznie taki egzemplarz z paskiem klinowymziuzio pisze:Niewykluczone ze wersje 1.4T bez kata(118km) mialy zwykly pasek klinowy, spotkalem się tylko z jednym takim egzemplarzem i faktycznie miał pasek klinowy:).
pozdro
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
- Luu
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
- Miejscowość: białystok
- Auto: Uno 1.4T
Mniejsze luzy nie niszczą szybciej wałka?ziuzio pisze:Książkowo:Luu pisze: jakie powinny być dopszczalne luzy dla ssących i wylotowych?
Ssanie: 0.40 +/- 0.05mm,
Wydech: 0.50 +/- 0.05mm.
Ale można też stosować ze względu na cichszą pracę:
Ssanie 0.30+/- 0.05mm
Wydech: 0.40 +/- 0.05mm
Z tym że trzeba częściej kontrolować luzy:).
Wczoraj sprawdzałem wstępnie luzy i wahają sie średnio od 0.60 do 0.20mm
i straszliwie łomoczą

Uno Turbo 1.4 mk2