zamierzam niedługo wymienić panewki, korby wiadomo wymienie od dołu bez problemu ale mam pytanko czy da się wymienić panewki główne bez ściągania wału
da się wymienić panewki gł. bez wyciągania wału
- paullo
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: N Y S A
da się wymienić panewki gł. bez wyciągania wału
mam szybkie pytanko.
zamierzam niedługo wymienić panewki, korby wiadomo wymienie od dołu bez problemu ale mam pytanko czy da się wymienić panewki główne bez ściągania wału

zamierzam niedługo wymienić panewki, korby wiadomo wymienie od dołu bez problemu ale mam pytanko czy da się wymienić panewki główne bez ściągania wału
- paullo
- Użytkownik
- Posty: 138
- Rejestracja: wt sie 14, 2007 6:09 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: N Y S A
no właśnie...
wymieniam panewki bo silnik nie trzyma mi coś obrotów na jałowym, wskazówka obrotomierza ledwo wychyla się ponad tan pręcik co podtrzymuje wskazówke, czyli ledwo 500 obr/min.
jak olej jest zimny to trzyma na wskażniku ciśnienia oleju "pgt" pełną skale czyli 3, ale po ostrej jeździe po mieście około godzinki to przy obrotach około 500 na min. to licho już jest.
trzeba będzie zobaczyć też na wał
wymieniam panewki bo silnik nie trzyma mi coś obrotów na jałowym, wskazówka obrotomierza ledwo wychyla się ponad tan pręcik co podtrzymuje wskazówke, czyli ledwo 500 obr/min.
jak olej jest zimny to trzyma na wskażniku ciśnienia oleju "pgt" pełną skale czyli 3, ale po ostrej jeździe po mieście około godzinki to przy obrotach około 500 na min. to licho już jest.
trzeba będzie zobaczyć też na wał
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Ja bym na początek się zastanowił czemu obrotów nie trzyma i rozwiązał ten problem, bo przy faktycznych obrotach 500/min i rozgrzanym oleju to sama pompa nie jest w stanie wytworzyć odpowiedniego ciśnienia oleju, bo nawet na zimnym jest wyraźnie mnijesze. Też kiedyś jakoś takie obroty mi się czasem spontanicznie pojawiały i gasłpaullo pisze:no właśnie...
...jak olej jest zimny to trzyma na wskażniku ciśnienia oleju "pgt" pełną skale czyli 3, ale po ostrej jeździe po mieście około godzinki to przy obrotach około 500 na min. to licho już jest.
trzeba będzie zobaczyć też na wał
U mnie po normalniej jezdzie po rozgrzaniu silnika to trzyma mi około 1,6 na wskaźniku oleju, a jak sie go przeciagnie pare kilosów na max aż turbo świeci
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
to musisz zrobić coś z tymi obrotami, ja mam z 1000-1100 zawsze lepiej większe niż dopuszczać do spadków bo to niezdrowe ani dla turbo ani dla panewek
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl