dziwne bulgotanie

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
niuniek173
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Włocławk

dziwne bulgotanie

Post autor: niuniek173 »

witam wszystkich użytkowników mam jeszcze pytanko znam sie na mechanice :D ale nie wiem dlaczego jak pojeżdze dosc dlugo to po odkreceniu bulgota mi ze zbiorniczka plynu a węże do chlodnicy troszke twardnieją i nie mam nic w oleju jest czyszciutki bez nalotu :lol:
Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

Uszczelka strzeliła miedzy cylindrem, a woda, a nie miedzy woda, a olejem, wiec kompresja dobija ci układ wodny tak to przynajmniej dla mnie wyglada
Awatar użytkownika
niuniek173
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Włocławk

Post autor: niuniek173 »

a jest mozliwe zeby nowa uszczelka po 3 tysiacach sie rozleciala a jak to nie to czy jest jakas inna przyczyna
Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
ant_eater
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: pt lut 16, 2007 3:14 pm
Miejscowość: Jarosław
Auto: Inne

Post autor: ant_eater »

A ile kosztowala uszczelka? ;) ;) ;)
FIAT - Fabrica Italiana Automobili Turbocompressi
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

no jak auto rozgrzane i płyn pod 100 stopni podchodzi to chyba normalne że bulgota ... tym bardziej że cofka do zbiornika jest po rozgrzanej turbosprężarce :wink:
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Dokładnie tak jak hz10 pisze przecież jak rozgrzany to ma prawie 100 stopni więc zminia stan skupienia :wink: paruje i wytwarza sie ciśnienie ale jak na zimnym masz bulgotanie to jakiś przedmuch....pewnie głowica(uszczelka) :roll:
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

uszczelka czy glowica

Post autor: tusiu1988 »

witam tak sie zastanawiam i nie wiem dlaczego ubywa mi plyn chlodniczy ze zbiorniczka :evil: uszczelka ma przejechane kolo 5 tysiecy a tuyrbiaczek nie byl katowany a ubywa!czy tez tak macie ze co jakis czas dolewacie plynu?bo mi nieraz wsiaknie bądz wyparuje 1,5litra :cry: prosze o pomoc
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Moze głowica być peknięta i puszczac. Bardzo czesty przypadek
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Tez tak mialem , raz znikal plyn raz nie , glowica szczelna , UPG zmienilem , moze nie bedzie juz tego problemu , a byc moze jakas rurka u Ciebie popuszcza , wiadomo ,ze temp wplywa na wlasnosci i z czasem trza zmieniac
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
tusiu1988
Zaawansowany użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

....

Post autor: tusiu1988 »

na zimnym silniku nie bulgota dopiero jak jest cieply a raczej goracy ale plyn ubywa nawet gdy tylko podjeżdzam na bliskich dystansach i nawet porządnie sie nie nagrzeje
ODPOWIEDZ