Turbina Garrett GT 2052u
- Ósmy
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
- Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ
Turbina Garrett GT 2052u
Witam mam pytanie bo jestem zielony w sprawach zmian turbin. Czy do PGT można zastosować turbinę Garrett GT 2052u i jakie parametry sie zmienią... Jeżeli w ogóle jest możliwość założenia takowej turbiny.
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
- Ósmy
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
- Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ
No właśnie danych nie mam. Jest to Audi i VW takie oznaczenie jest na niej. Hmm turbine bym mial za grosze a moja IHI VL 7 jest w opłakanym stanie leje olejem szukalem jakies dobrej ale ciezko o taka w dobrym stanie i uzywke. A auto potrzebuje do cywilnej jazdy. Kumpel mowil zeby zalozyc jakas do mniejszej pojemnosci silnika bedzie szybciej wkrecac sie turbina na obroty.
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
- Ósmy
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
- Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ
Byc może że "v" z tego co sie dowiedziałem siedziała w VW transporter T3 2,5. Hmm kurcze chodzi o to żeby wogle dało się jeździc bo narazie nie stac mnie na regeneracje vl7 ani tym bardziej na nowa. A moje auto pozera tyle oleju bo turbina przepuszcza :/DeviL pisze:To jest chyba gt2052v turbo z tdikuf 2.5-3.0 , w dieslu daje rade do jakis 230KM , tylko czy takie turbo o a/r pod nizsze obroty sprawdzi sie dobrze w benzynie ,ktora sie kreci do 7tys ? Byc moze przeplyw bedzie wystarczajacy

PS: musze wyciagac kolektor ssacy czy dam rade bez wyciagania go wyciagnac turbine?
A czy zmienna geometria jest to Ci nie powiem ale od strony gdzie turbo pompuje do dolotu sa podwujne lopatki jedne z przodu drugie bardziej w tyle.
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Zmienna geometria jest na części gorącej turbiny nie na części kompresora powietrza.Ósmy pisze: A czy zmienna geometria jest to Ci nie powiem ale od strony gdzie turbo pompuje do dolotu sa podwujne lopatki jedne z przodu drugie bardziej w tyle.


- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Nie trzeba wyciagać żadnego kolektora. Turbo da się wyciągnąć od dołu. Wymontowujesz rure wydechowa > downpipe > odłaczasz reszte rurek od turbiny.... i wymontowywujesz jąÓsmy pisze: PS: musze wyciagac kolektor ssacy czy dam rade bez wyciagania go wyciagnac turbine?

PS Pamiętaj o tym żeby wcześniej spuścić płyn chłodniczy
