Turbina Garrett GT 2052u

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Turbina Garrett GT 2052u

Post autor: Ósmy »

Witam mam pytanie bo jestem zielony w sprawach zmian turbin. Czy do PGT można zastosować turbinę Garrett GT 2052u i jakie parametry sie zmienią... Jeżeli w ogóle jest możliwość założenia takowej turbiny.
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

zalozym mozna kazda turbine . zalezy tylko z jakimi kosztami to sie wiąze.. i co dana turbina ma dac. od czego to turbo o ktorym piszesz - daj jakiegos linka do danych technicznych.
Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Post autor: Ósmy »

No właśnie danych nie mam. Jest to Audi i VW takie oznaczenie jest na niej. Hmm turbine bym mial za grosze a moja IHI VL 7 jest w opłakanym stanie leje olejem szukalem jakies dobrej ale ciezko o taka w dobrym stanie i uzywke. A auto potrzebuje do cywilnej jazdy. Kumpel mowil zeby zalozyc jakas do mniejszej pojemnosci silnika bedzie szybciej wkrecac sie turbina na obroty.
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

To jest chyba gt2052v turbo z tdikuf 2.5-3.0 , w dieslu daje rade do jakis 230KM , tylko czy takie turbo o a/r pod nizsze obroty sprawdzi sie dobrze w benzynie ,ktora sie kreci do 7tys ? Byc moze przeplyw bedzie wystarczajacy
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

a to nie zmienna geometria jest?
Awatar użytkownika
Ósmy
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: sob sie 25, 2007 6:43 pm
Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Bielsko-Biała ZŁ

Post autor: Ósmy »

DeviL pisze:To jest chyba gt2052v turbo z tdikuf 2.5-3.0 , w dieslu daje rade do jakis 230KM , tylko czy takie turbo o a/r pod nizsze obroty sprawdzi sie dobrze w benzynie ,ktora sie kreci do 7tys ? Byc moze przeplyw bedzie wystarczajacy
Byc może że "v" z tego co sie dowiedziałem siedziała w VW transporter T3 2,5. Hmm kurcze chodzi o to żeby wogle dało się jeździc bo narazie nie stac mnie na regeneracje vl7 ani tym bardziej na nowa. A moje auto pozera tyle oleju bo turbina przepuszcza :/ :( Tylko czy wogle to turbo spasuje na sruby itp. Chyba wyjme ta vl7 z punta.
PS: musze wyciagac kolektor ssacy czy dam rade bez wyciagania go wyciagnac turbine?

A czy zmienna geometria jest to Ci nie powiem ale od strony gdzie turbo pompuje do dolotu sa podwujne lopatki jedne z przodu drugie bardziej w tyle.
PUNTO GT 1,4 TURBO
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów... sztuką jest zrobić to bez nich...
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

Ósmy pisze: A czy zmienna geometria jest to Ci nie powiem ale od strony gdzie turbo pompuje do dolotu sa podwujne lopatki jedne z przodu drugie bardziej w tyle.
Zmienna geometria jest na części gorącej turbiny nie na części kompresora powietrza. :idea: Powinien to tego być dodatkowy sterownik oprócz tradycyjnego wast geta jeśli dobrze kojaże :idea:
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

Ósmy pisze: PS: musze wyciagac kolektor ssacy czy dam rade bez wyciagania go wyciagnac turbine?
Nie trzeba wyciagać żadnego kolektora. Turbo da się wyciągnąć od dołu. Wymontowujesz rure wydechowa > downpipe > odłaczasz reszte rurek od turbiny.... i wymontowywujesz ją :wink:
PS Pamiętaj o tym żeby wcześniej spuścić płyn chłodniczy :idea:
ODPOWIEDZ