Witanko

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
DJ
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: śr mar 28, 2007 8:28 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Witanko

Post autor: DJ »

Mam problem z czujnikiem(ten z dwoma kabelkami) w kolektorze dolotowym.
tzn. odcina mi zapłon przy 5000 obr, pokusiłem się o zdjęcie kabelków, od razu się poprawiło.
czy jego się reguluje, (ponoć tak) i co się tam reguluje tym imbusem, pomiędzy wtykami.

na co uważać, bo teraz ciśnienie doładowania na wskaźniku kreci się 360`
UT 1,3 MK II 88` Czy to możliwe :?:

Mobilny ponad przeciętną

http://www.ruffdrivers.pl/forum/viewtopic.php?t=3637

http://www.RuffDrivers.pl
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

:shock:

to podłącz go spowrotem i jezdził ostrożnie

albo masz nieszczelne przewody do WG albo zaciętą klapkę
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
Killer
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Killer »

Ten czujni sluzy do odciecia, kiedy cisnienie doladowania w ukladzie przekroczy mozliwe maximum, czyli 0,86 bara... jest to dla bezpieczenstwa silnika. Skoro wskaznik kreci sie o 360' to oznaczaloby ze masz doladowanie ok 1,7 bara :roll: , wiec radze przejrzec uklad jak wspomnial kolega Lui, no i sprawdzic akurator.
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

Killer pisze:Ten czujni sluzy do odciecia, kiedy cisnienie doladowania w ukladzie przekroczy mozliwe maximum, czyli 0,86 bara... jest to dla bezpieczenstwa silnika. Skoro wskaznik kreci sie o 360' to oznaczaloby ze masz doladowanie ok 1,7 bara :roll: , wiec radze przejrzec uklad jak wspomnial kolega Lui, no i sprawdzic akurator.
Ale jak doleje się jeszce paliwka to fest fajnie jak tak ładuje :D
Tyle ,że niezbyt długo bo w moim wypadku silnik umarł po dolaniu paliwa po 3 tyś jazdy :!:


Trzeba to naprawić i podłącz ten ogranicznik bo silnik umrze w szybkim czasie lub wcześniej TURBO :D
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Awatar użytkownika
DJ
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: śr mar 28, 2007 8:28 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: DJ »

dzieki już zrobione, poprostu czujnik był walniety, wymieniłem.
UT 1,3 MK II 88` Czy to możliwe :?:

Mobilny ponad przeciętną

http://www.ruffdrivers.pl/forum/viewtopic.php?t=3637

http://www.RuffDrivers.pl
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Post autor: Luu »

Ja z założonym czujnikiem miałem na turbinie 0.6 bara, bez niego też 0.6 tyle tylko, że silnik wkręcał sie na wyższe obroty coś powyzej 6.5tyś. Zamontowałem mbc, ustawiłem na 0.8bara.
Czy jeżdząc bez czujnika mam tylko uważać na zbyt wysokie doładowanie czy ogólnie to powinienem mieć go podpiętego?
Uno Turbo 1.4 mk2
Awatar użytkownika
Killer
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Killer »

Czujnik odpowiada za przeladowania, jezeli na mbc ustawiles 0,8b to teoretycznie czujnik mozesz podlaczyc. Fabrycznie ustawiony jest na 0,86 (chyba ze ktos juz cos grzebal)
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
ODPOWIEDZ