Mam problem z czujnikiem(ten z dwoma kabelkami) w kolektorze dolotowym.
tzn. odcina mi zapłon przy 5000 obr, pokusiłem się o zdjęcie kabelków, od razu się poprawiło.
czy jego się reguluje, (ponoć tak) i co się tam reguluje tym imbusem, pomiędzy wtykami.
na co uważać, bo teraz ciśnienie doładowania na wskaźniku kreci się 360`
Witanko
- DJ
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 8:28 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Witanko
UT 1,3 MK II 88` Czy to możliwe
Mobilny ponad przeciętną
http://www.ruffdrivers.pl/forum/viewtopic.php?t=3637
http://www.RuffDrivers.pl

Mobilny ponad przeciętną
http://www.ruffdrivers.pl/forum/viewtopic.php?t=3637
http://www.RuffDrivers.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:

to podłącz go spowrotem i jezdził ostrożnie
albo masz nieszczelne przewody do WG albo zaciętą klapkę
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- Killer
- Użytkownik
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: 3miasto
Ten czujni sluzy do odciecia, kiedy cisnienie doladowania w ukladzie przekroczy mozliwe maximum, czyli 0,86 bara... jest to dla bezpieczenstwa silnika. Skoro wskaznik kreci sie o 360' to oznaczaloby ze masz doladowanie ok 1,7 bara
, wiec radze przejrzec uklad jak wspomnial kolega Lui, no i sprawdzic akurator.

Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
Ale jak doleje się jeszce paliwka to fest fajnie jak tak ładujeKiller pisze:Ten czujni sluzy do odciecia, kiedy cisnienie doladowania w ukladzie przekroczy mozliwe maximum, czyli 0,86 bara... jest to dla bezpieczenstwa silnika. Skoro wskaznik kreci sie o 360' to oznaczaloby ze masz doladowanie ok 1,7 bara, wiec radze przejrzec uklad jak wspomnial kolega Lui, no i sprawdzic akurator.

Tyle ,że niezbyt długo bo w moim wypadku silnik umarł po dolaniu paliwa po 3 tyś jazdy

Trzeba to naprawić i podłącz ten ogranicznik bo silnik umrze w szybkim czasie lub wcześniej TURBO

KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
- DJ
- Użytkownik
- Posty: 32
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 8:28 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
dzieki już zrobione, poprostu czujnik był walniety, wymieniłem.
UT 1,3 MK II 88` Czy to możliwe
Mobilny ponad przeciętną
http://www.ruffdrivers.pl/forum/viewtopic.php?t=3637
http://www.RuffDrivers.pl

Mobilny ponad przeciętną
http://www.ruffdrivers.pl/forum/viewtopic.php?t=3637
http://www.RuffDrivers.pl
- Luu
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
- Miejscowość: białystok
- Auto: Uno 1.4T
Ja z założonym czujnikiem miałem na turbinie 0.6 bara, bez niego też 0.6 tyle tylko, że silnik wkręcał sie na wyższe obroty coś powyzej 6.5tyś. Zamontowałem mbc, ustawiłem na 0.8bara.
Czy jeżdząc bez czujnika mam tylko uważać na zbyt wysokie doładowanie czy ogólnie to powinienem mieć go podpiętego?
Czy jeżdząc bez czujnika mam tylko uważać na zbyt wysokie doładowanie czy ogólnie to powinienem mieć go podpiętego?
Uno Turbo 1.4 mk2
- Killer
- Użytkownik
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: 3miasto
Czujnik odpowiada za przeladowania, jezeli na mbc ustawiles 0,8b to teoretycznie czujnik mozesz podlaczyc. Fabrycznie ustawiony jest na 0,86 (chyba ze ktos juz cos grzebal)
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY