albo jakoś słabo jeździ albo zbyt dużo oczekiwałem po tym pobycie u mechanika , kolektor pospawany i właściwie na luzie silnik nie słychać ale za to pompa paliwowa głośno pracuje i to mnie drażni niemiłosiernie (było tak od zakupu z tym że miałem dziurawy kolektor i on zagłuszał pompe pali. ), dziś pozmieniałem też klosze świateł bo wszyskie koleś miał ciemne i mało widoczne przy hamowaniu itp. , był zmieniany rozrzą może to jego wina że tak śmiesznie przyspiesza , sam nie wiem czy marudze , albo taki dzień ,
marcin77 pisze:albo jakoś słabo jeździ albo zbyt dużo oczekiwałem po tym pobycie u mechanika
sprawdź kilka razy przyśpieszenie od 0 do 100km/h...
jak będziesz znał wynik, porównasz go do 'wartości fabrycznej' i będziesz wiedział, czy wszystko z silnikiem dobrze
fazzy pisze:Masz wątpliwości?
Pojedź na hamownie, samochód na rolki i wszystko będzie jasne...
G-tech możesz sobie o kant dupy potłuc w wykrywaniu błędów i problemów.
Może służyć do tych samych celów jeśli chcesz zmierzyć wiarygodne osiągi samochodu...
Mój uniaczek wyciągał na G-techu pomiędzy 5,8 i 6,8 do paki... WOW... ale by się niektórzy podjarali A dla mnie niestety czysta bzdura....
a już chciałem na g-techa zbierać (chociarz jakiś odnośnik będzie - przed i po naprawie i dalszych naprawach), hamowni u nas brak , a najbliższa w warszawie 190km w jedną strone
marcin77 pisze:a już chciałem na g-techa zbierać (chociarz jakiś odnośnik będzie - przed i po naprawie i dalszych naprawach), hamowni u nas brak , a najbliższa w warszawie 190km w jedną strone
a może zamiast zbierać na g-techa lub hamownie sprawdź najpierw stoperem
jeżeli różnica będzie w okolicy 40-60% od wartości podawanej przez producenta to będziesz wiedział, że coś jest nie tak