Dlawienie na wyzszych obrotach, zalewanie silnika?

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

ant_eater
Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: pt lut 16, 2007 3:14 pm
Miejscowość: Jarosław
Auto: Inne

Dlawienie na wyzszych obrotach, zalewanie silnika?

Post autor: ant_eater »

Hej!
Mam taki maly problem, moze kogos z Was dopadlo juz cos podobnego: przy wyzszych obrotach auto zaczyna sie dlawic, kompletnie traci moc i nie wkreca sie na obroty - po przekroczeniu obrotow od ok. 3.5 tys obrotow w gore. Po "zdlawieniu" na wyzszych obrotach auto traci moc rowniez na niskich az zupelnie gasnie. Po kilku minutach postoju wszystko wraca do normy w niskich obrotach, do momentu ponownego podkrecenia obrotow. Myslalem, ze to czujnik przy przepustnicy, ten kolo przeplywomierza, jednak po rozebraniu wydaje sie byc w porzadku. Zauwazylem za to, ze wtryski zalewaja silnik, wyglada na to, ze daja za duzo paliwa - mokre swiece. Co to moze byc?? Od czego zaczac panowie spece? :wink: Z gory dzieki za podpowiedzi 8)
Aaaa, chodzi o mk1 1300.
FIAT - Fabrica Italiana Automobili Turbocompressi
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

proponuje sprawdzić szczelność układu za przepływomierzem
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

nieszczelnosc za przeplywko to chyba za ubogo a nie za bogato?
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Doładowanie już mam git...ale mam coś podobnego około tak 5000tys/obr czuje delikatne przerywanie i kumpel który jechał za mną mówi że tak przykapca na czarno tylko nie jednostajnie tylko chyba w tych momentach przerywania....świece nowe może jeszcze kable mają przy wyższych przebicie :roll: :?: :?: Albo olejkiem zarzuca delikatnie :lol: ale to raczej by sie siwo robiło a tu jest czarny :shock:
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

dr kozioł pisze:nieszczelnosc za przeplywko to chyba za ubogo a nie za bogato?
Jak za to za ubogo.

W przepływce jest śrubka do regulacji wolnych obrotów. Jak masz kogoś kto ma sobde szerokopasmową to mozesz ta srubką pokrecić troszke i sprawdzić co bedzie. Zresztą mozesz bez sądy tylko wtedy nie wiesz co się dzieje. Wykreć śrubke o 1 obrót i sprawdz co wtedy.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

dr kozioł pisze:nieszczelnosc za przeplywko to chyba za ubogo a nie za bogato?
za przepływką ale przed kompresorem - będzie ubogo - podsysa lewe

za kompresorem ale przed przepustnicą - bogato - tu jest praktycznie ciągle nadciśnienie i powietrze ucieka na zewnątrz
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

no o to mi chodziło :wink:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Jak przerywa to cos z ukladem zaplonowym (cewka,modul,swiece,kable) , a moze czujnik polozenia walu ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Robiłem autodiagnoste i nic na ten temat nie wyskakuje jedynie czunik temp. czieczy chłodzącej który pierdzileił mi doładowanie i spalanie (20l na 100km :roll: ) odpiołem go i jest ok. ładuje pod czerwoną i GSi 16V już dostają :lol: tylko to czarne na wyższych i delikatne przywanie bede szukał....
ODPOWIEDZ