Układ wydech.

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
DJ
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: śr mar 28, 2007 8:28 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Układ wydech.

Post autor: DJ »

Właśnie posypał mi się cały układ wydechowy.
Proszę o podpowiedzi
- jak macie skonstruowany układ wydechowy w swoich UT 1,3 od turbiny począwszy :?:
- którego tłumika warto się pozbyć :?:
- czy rura 2" wystarczy :?:
- no i jak z poziomem hałasu przy 2 tłumikach i przy jednym - chodzi mi o to co nie drażni za bardzo pasażerów bo policję to mam w dupie.

Z góry Dziękuje.
UT 1,3 MK II 88` Czy to możliwe :?:

Mobilny ponad przeciętną

http://www.ruffdrivers.pl/forum/viewtopic.php?t=3637

http://www.RuffDrivers.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Zrób 2" i bedzie spoko. Potem się robi już głośno. Ja mam 2,5" z dwoma przlotowymi i nadal moja :chaja: ze za głośno
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

mialem dwa tlumiki przelotowe i 2", cicho, turbo glosniej swiszczy od wydechu.... do 2500 obr slychac wydech i tak przyjemnie burczy (jak bokser :P)

wywalilem srodkowy...

za glosno teraz, ciszej bylo w 1.3 jak sama rure mialem, podejzewam ze to przez wielkie turbo, wkladam tlumik spowrotem
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

Lui pisze:
za glosno teraz, ciszej bylo w 1.3 jak sama rure mialem, podejzewam ze to przez wielkie turbo, wkladam tlumik spowrotem
dobrze podejrzewasz u mnie na orginale było cichuteńko a na obecnym ryczy zak pojebany ale z zewnątrz pięknie słychać :wink: no ale ja go nie używam na codzień :arrow:
Awatar użytkownika
DJ
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: śr mar 28, 2007 8:28 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: DJ »

dzięki za dotychczasowe podpowiedzi, już znam kierunek w którym mam iść :D
UT 1,3 MK II 88` Czy to możliwe :?:

Mobilny ponad przeciętną

http://www.ruffdrivers.pl/forum/viewtopic.php?t=3637

http://www.RuffDrivers.pl
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

podepne się pod pytanie, obecnie mam przepot od turbiny po końcowy tłumik przelotowy, jest zbyt głośny dla otoczenia, co polecacie na końcowy (będzie tylko jeden tłumik) aby nie był natarczywy a na wolnych obrotach cichy :?:
lancia dedra 2.0t
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

60 mm od turbiny do konca z jednym tlumikiem przelotowym na koncu - nie jest przesadnie glosno..
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

a co proponujesz aby było ciszej na końcowy :?:
lancia dedra 2.0t
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

przelotowo komorowy albo jak ma byc zupelnie cicho to komorowy.. - no ale to juz restrykcja
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

u mnie posypal sie srodkowy... chcialbym wsadzic tam jakis przelot - ciagle zastanawiam sie czym go zastapic :?: Jakies pomysly? Fajnie, jesli byl by z nierdzewki - ale to juz koszty...
Bylo UT, jest Bravo GT.
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Hmm

Zakładaj normalny przelotowy od jakiegoś innego samochochodu.
Jezeli jest tak jak w podpisie to po co kwasówka :D
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
apac
Aktywny użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: apac »

Zibi122 pisze:Hmm

Zakładaj normalny przelotowy od jakiegoś innego samochochodu.
Jezeli jest tak jak w podpisie to po co kwasówka :D
Dokladnie, w tym przypadku nawet rynna pcv da rade :P
Bylo UT, jest Bravo GT.
SHARK_UNO
Obserwator
Posty: 19
Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:09 pm

Post autor: SHARK_UNO »

Piszę tutaj aby niezaśmiecać forum nowym tematem. Mam pytanie do do was. Jakie macie sposoby na to aby auto fajnie brzmiało. Słyszałem kiedyś od znajomego że ktoś tam w w Golfie robił dziórę w tłumiku (jednak nie bardzo mam zamiar próbować). Chciałbym poznać wasze sposoby, a także chciałbym poznać waszą opinię o końcówkach na wydech. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Zacznijmy od tego jaki masz silnik??

Mozesz zminić sobie końcowy tłumik na przelotowy i bedziesz miał juz inny dzwiek. Ja w moim zwykłym uno 1.4 nie mam wogóle ostatniego tłumika i chodzi fajnie. Tak delikatnie głosniej i basowo. Kiedyś miałem końcowy jakis założony to ryczał nieźle.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Ortes
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: czw gru 18, 2008 11:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ortes »

Pytanie o wydech :). Mam uniaczka 1,4 (bez T :( ) 75KM 97rok. Chce mu zrobić wydech w takim warsztacie pod Krk i pytanie do szpeców. Jak najlepiej go wykonać. Na 2 tłumikach przelotowych (standardowo są 2 tłumiki), na końcowym przelotowym czy jak? Kat out oczywiście.
ODPOWIEDZ