Właśnie posypał mi się cały układ wydechowy.
Proszę o podpowiedzi
- jak macie skonstruowany układ wydechowy w swoich UT 1,3 od turbiny począwszy
- którego tłumika warto się pozbyć
- czy rura 2" wystarczy
- no i jak z poziomem hałasu przy 2 tłumikach i przy jednym - chodzi mi o to co nie drażni za bardzo pasażerów bo policję to mam w dupie.
Lui pisze:
za glosno teraz, ciszej bylo w 1.3 jak sama rure mialem, podejzewam ze to przez wielkie turbo, wkladam tlumik spowrotem
dobrze podejrzewasz u mnie na orginale było cichuteńko a na obecnym ryczy zak pojebany ale z zewnątrz pięknie słychać no ale ja go nie używam na codzień
podepne się pod pytanie, obecnie mam przepot od turbiny po końcowy tłumik przelotowy, jest zbyt głośny dla otoczenia, co polecacie na końcowy (będzie tylko jeden tłumik) aby nie był natarczywy a na wolnych obrotach cichy
u mnie posypal sie srodkowy... chcialbym wsadzic tam jakis przelot - ciagle zastanawiam sie czym go zastapic Jakies pomysly? Fajnie, jesli byl by z nierdzewki - ale to juz koszty...
Piszę tutaj aby niezaśmiecać forum nowym tematem. Mam pytanie do do was. Jakie macie sposoby na to aby auto fajnie brzmiało. Słyszałem kiedyś od znajomego że ktoś tam w w Golfie robił dziórę w tłumiku (jednak nie bardzo mam zamiar próbować). Chciałbym poznać wasze sposoby, a także chciałbym poznać waszą opinię o końcówkach na wydech. Pozdrawiam.
Mozesz zminić sobie końcowy tłumik na przelotowy i bedziesz miał juz inny dzwiek. Ja w moim zwykłym uno 1.4 nie mam wogóle ostatniego tłumika i chodzi fajnie. Tak delikatnie głosniej i basowo. Kiedyś miałem końcowy jakis założony to ryczał nieźle.
Pytanie o wydech . Mam uniaczka 1,4 (bez T ) 75KM 97rok. Chce mu zrobić wydech w takim warsztacie pod Krk i pytanie do szpeców. Jak najlepiej go wykonać. Na 2 tłumikach przelotowych (standardowo są 2 tłumiki), na końcowym przelotowym czy jak? Kat out oczywiście.