Jak powinna sie zachowa pompa paliwa w PGT

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Jak powinna sie zachowa pompa paliwa w PGT

Post autor: klimczok3 »

Moje pytanie dotyczy tego jak powinna sie zachowa pompa paliwa w PGT po przekręceniu kluczyka na zapłon.We wszystkich autach z wtryskiem pompa w tym momencie pompnie pare razy żeby nabic ciśnienia i kontrolka wtrysku gaśnie, a jak to jest w PGT.
U mnie kontrolka gaśnie dopiero po odpaleniu silnika, a po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa nic nie chodzi!! tyle mam punto ale dopiero jak wsiadłem do punciaka kolegi(1.1 sx) troche mnie zdziwiło bo u niego właśnie pompka pompnie i kontrolka gaśnie!!!

Więc jak to jest???
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Eagle »

pompa jest ledwo slyszalna

co do kontrolki to gasnie po uruchomieniu silnika nie jest to kontrolka pompy czy wtrysku ale takze check engine i takze samodiagnostyki
Punto GT 2.0 8VT
ODPOWIEDZ