Strona 1 z 1

Czy podpasuje taki blow off do UT 1.4??

: sob paź 07, 2006 10:14 am
autor: F.R.O.C.K.
O TAKIE :?: :?: W razie gdyby nie to jest jeszcze A3 1.8T do ktorego to upchne :wink:

: sob paź 07, 2006 3:16 pm
autor: ziuzio
Jeżeli jest tylko dwutłoczkowy, jak napisał właściciel, to będzie pasować zarówno do UT, jak i 1.8T(tam też musi być dwutłoczkowy).

: ndz paź 08, 2006 1:26 pm
autor: kania_
a co w przypadku kiedy bedzie jedno tloczkowy?

: ndz paź 08, 2006 2:52 pm
autor: Yannick
a co w przypadku kiedy bedzie jedno tloczkowy?
Będzie zasysał lewe powietrze i ogłupiał przepływkę powodując problemy z prawidłoą pracą silnika. (podobno)

: ndz paź 08, 2006 3:08 pm
autor: mops
Yannick pisze:
a co w przypadku kiedy bedzie jedno tloczkowy?
Będzie zasysał lewe powietrze i ogłupiał przepływkę powodując problemy z prawidłoą pracą silnika. (podobno)
w UT niby tez tak sie powinno dziac przy jednotloczkowym a jakos da rade smigac :wink:

: ndz paź 08, 2006 3:10 pm
autor: kania_
wedlug mnie to zjawisko zachodzi tylko gdy sprzyna blow jest zaslaba

: ndz paź 08, 2006 3:28 pm
autor: mops
kania_ pisze:wedlug mnie to zjawisko zachodzi tylko gdy sprzyna blow jest zaslaba
jedyna wada to taka ze minimalnie spadaja na moment obroty po puszczeniu gazu...

: ndz paź 08, 2006 3:58 pm
autor: Lui
ja nie miałem żadnych problemów z jednotłoczkowym, imo nawet lepiej bo można sobie go odpowiednio mocno skręcić że puszcza np. powyżej 0,3 bara, szybciej się zamyka i przez to lepiej ciśnienie trzyma :)

: ndz paź 08, 2006 11:45 pm
autor: ziuzio
Dwutłoczkowy też można regulować(nie każdy, ale tak samo nie każdy jednotłoczkowy:)) i nie ma właśnie problemu z wahnięciem obrotów po zamknięciu przepustnicy oraz problemów z pracą silnika w zakresie podciśnienia:).

: ndz paź 08, 2006 11:50 pm
autor: Lui
mam też dwutłoczkowy i właśnie w dodatku regulowany :)