Tarcze i hamulce 257 mm

amortyzatory, sprężyny, koła, hamulce, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Tarcze i hamulce 257 mm

Post autor: ZibiUT »

Taki oto zestawik już pewnie we wtorek trafi na przód mojego UT
Załączniki
Tarcza 257 mm ATE Power Disc
Tarcza 257 mm ATE Power Disc
Tarcze, klocki i płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
Tarcze, klocki i płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Seryjnie bylo w uno 257mm wentylowane czy cos przerabiales? Tez mnie to czeka :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

W uno seria to 240 mm wentylowane

To sa 257 z palio weekend
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

W uno seria to 240 mm wentylowane

To sa 257 z palio weekend
Zaciski też wymieniasz, czy przerabiasz oryginały? w drugim przypadku fotorelacja z wymiany mile widziana :).

Fajnie się błyszczą...
UT 1.3 T 88'
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Wymianiam zaciski i jarzma.

Fotorelacja bedzie
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

A wiec jarzma i zaciski wymienione.

Nic a nic nie trzeba przerabiać ani dorabiać.

Poprostu odkręca się jarzna stare i przekręca nowe. NIestety nie ma fotek bo nie miał aparatu.

Dobrze jest odrazu wymienić przewody hamólcowe przednie i dac takie z CC bo są dłuższe i nie bedą się tak napinac
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

A wiec jarzma i zaciski wymienione.

Nic a nic nie trzeba przerabiać ani dorabiać.

Poprostu odkręca się jarzna stare i przekręca nowe.
Dobrze wiedzieć :).
A jak odczucia? Hamowanie poprawiło się dużo?
UT 1.3 T 88'
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Zrobiłem dopiero 30 km a wiec nie dotarte ale czuć już ze lekkie naciśnięcie hamulca powoduje hamowanie choć pedał lekko dalej wpada.
Jak się dotrą to dam znać. Ja z tyłu mam jeszcze bębny wiec niedługo bede zakładał tarcze. Wtedy bede miał pewnie dopiero dobre heble.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Czekam na info bo ide podobna droga , na przod chce 257mm wentyle , na tyl 240mm (te co na przodzie mam teraz). Ciekawe co potrzeba by zrobic z tylu tarcze , ponoc belki nie trzeba zmieniac
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

DeviL pisze:Czekam na info bo ide podobna droga , na przod chce 257mm wentyle , na tyl 240mm (te co na przodzie mam teraz). Ciekawe co potrzeba by zrobic z tylu tarcze , ponoc belki nie trzeba zmieniac
Nie wiem jak w MKII ale w mkI żeby wsadzić hamulce od GT t tylko jedną blache się wymienia lub dorabia.

To ty jeszcze jeździsz na seryjnych hamplach :shock: Ty się lepiej na AK nie pokazuj :P
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

rosssssa pisze:
DeviL pisze:Czekam na info bo ide podobna droga , na przod chce 257mm wentyle , na tyl 240mm (te co na przodzie mam teraz). Ciekawe co potrzeba by zrobic z tylu tarcze , ponoc belki nie trzeba zmieniac
Nie wiem jak w MKII ale w mkI żeby wsadzić hamulce od GT t tylko jedną blache się wymienia lub dorabia.

To ty jeszcze jeździsz na seryjnych hamplach :shock: Ty się lepiej na AK nie pokazuj :P
A co to AK ? Armia Krajowa ? :twisted: Jaka blache sie wymienia ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

DeviL pisze:Czekam na info bo ide podobna droga , na przod chce 257mm wentyle , na tyl 240mm (te co na przodzie mam teraz). Ciekawe co potrzeba by zrobic z tylu tarcze , ponoc belki nie trzeba zmieniac
Własnie wróciłem po kolejnych 30 km i musze powiedzieć ze co hamowanie to zaczyna byc coraz lepiej. Jeszcze widac ze klocki nie trą o całą powierzchnię tarczy bo ślad jest mały. Takie hample powinny być seryjnie w UT.

Co do Punto GT to nie wiem jak jest tylnie zawieszenie rozwiązane wiec nie wypowiem się. W UT z tyłu sa tarcze 227 mm tak jak przód seria w N/A.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Gadalem wlasnie z kims , w punto2 , wystarczy znalesc zaciski z hgt na tyl , wywalic bebny do belki dokreca sie zacisk , daje sie tarcze , podpina przewody i jazda. Mam tez inna opcje na przod , jak co bede miec do sprzedania zaciski i jarzma z punto gt
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
MarcinSw
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: śr paź 22, 2008 9:58 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Post autor: MarcinSw »

Witam kupiłem te same tarcze ATE power disc i odrazu nasuneło mi sie pytanie dlaczego moje tarcze sa całe matowe i wygladaja tak :

http://img.nokaut.pl/p/0a/90/0a90528517 ... 00x500.jpg

podczas gdy twoje Zibi świeca sie jak lampki na choince czy nie została mi sprzedana jakas podróba ?
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

to tylko efekt odbicia lampy błyskowej.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ