obstawialbym na 80% ze sie robi za ubogo, ja bym proponowal cos pokombinowac z paliwikiem, najprostsza to instalacja 5tego wtrysku, moze i sposob toche druciarski ale imo dobrze dobrany wtrysk, fajnie jakby mozna bylo tez np osobno cisnienie regulowac
abo np. specjalny regulator cisnienia paliwa, koszt takiego to w uk ok 50 funtow, sa nawet specjalnie dedykowane do uno
dobrze daja sobie rade do tak ok 200KM specjalne urzadzenia kontrolujace dodatkowy wtrysk
no ale koszt takiego np. mf2 jest bardzo duzy w porownaniu do ograniczonych mozliwosci (nowka 200 funtow, uzywka z 80) , ale za to istalacja dziecinnie prosta

wiec na tania urzywke mozna sie skusic
pozatym wiecej niz 1bar nie ma sensu na seryjnym turbo
bo moc i tak jest ograniczana przez bardzo mala czesc wydechowa, rozwiazaniem moze byc modyfikacja turbo (nie wiem niestety na czym polega to podcinanie lopatek wydechowych ale w efektach podobne do zalozenia wiekszej czesci wydechowej, redukcja backpressure ale troche wiekszy lag)