Strona 1 z 3
zalewa mi autko
: czw sie 24, 2006 2:23 pm
autor: DeviL
Wtryski mam niby 2.5 barowe , pompa 3 bary , regulator cisnienia niby nadmiar cofa do baku , ale i tak zalewa mocno silnik , odpalajac trzeba wciskac gaz do dechy. Moze ktos pomoc , dac jakas rade ? Ja myslalem o regulatorze z regulacja manualna (z budzikiem pokazujacym ile cisnienia jest) , a co wy myslicie ?
: czw sie 24, 2006 2:34 pm
autor: ZibiUT
Czy coś zmieniałeś?
Jaka wydajnść wtrysków itd?
Moze czujnik połozenia przepustnicy siada i dlatego tak sie dzieje.
: czw sie 24, 2006 2:56 pm
autor: DeviL
Wtryski okolo 300ccm 2.5 bar , zmienialem w sumie sporo rzeczy , typu sprezarka 60% wydajniejsza , ale to chyba nie wplywa na odpalanie auta bo ponizej 2tys nie laduje nic

Mozesz cos wiecej powiedziec o tym czujniku polozenia przepustnicy ?
: czw sie 24, 2006 3:18 pm
autor: ZibiUT
Nie znam dokładnej budowy i nawet nie wiem czy jest w PGT coś takiego.
Najlepiej jak by sie wypowiedziąl ktos bardziej kopetentny.
Czy zmieniałes moze wałek rozrzadu?? Jais ostry itd.??
W UT jest czujnik na przepustnicy który daje sygnał do komputera w jakim położebiu ona jest. Położenia sa trze
- zamknięta
- otwarta do 1/2
- otwarta na max
Komputer w UT kiedy ma otwarta na max przepustnice wzbogaca mocno mieszankę, gdzy do połowy to jest jazda ekonomiczna a zamknieta to jasne.
: czw sie 24, 2006 3:18 pm
autor: Lui
jak zmieniales wtryski i nie zmieniales elektroniki to nie ma co sie dziwic
: czw sie 24, 2006 3:33 pm
autor: DeviL
Wtryski sa seryjne

Moze pompa dajaca wieksze cisnienie zwieksza ich wydajnosc totez zalewa hmm
: czw sie 24, 2006 5:48 pm
autor: ZibiUT
Hmm seryjne wtryski w PGT mają 240 cc a nie 300
: czw sie 24, 2006 10:24 pm
autor: DeviL
Zibi122 pisze:Hmm seryjne wtryski w PGT mają 240 cc a nie 300
A czy ja gdzies pisalem ,ze mam PGT ?

Lepiej mowcie jak najlatwiej pozbyc sie tego problemu , moze ktos tez tak mial

: czw sie 24, 2006 11:40 pm
autor: ZibiUT
Aha spoko jakoś tak mnie twój podpis zmylił.
: pt sie 25, 2006 12:07 am
autor: DeviL
Zibi122 pisze:Aha spoko jakoś tak mnie twój podpis zmylił.
Spoko , avatarka dalem teraz nikt sie nie pomyli
: pt sie 25, 2006 11:24 am
autor: colin
No jezeli to przy odpaleniu cieplego silnika tylko, to wina czujnika temp silnika - nie masz casem chipa z allegro za 10zl?

Tak czy inaczej zaczal bym od sprawdzenia tego czujnika.
: pt sie 25, 2006 12:23 pm
autor: Yannick
Spoko , avatarka dalem teraz nikt sie nie pomyli
A co to za punto mk2 z turbiną? Chyba, że jednak źle się dopatrzyłem

.
: pt sie 25, 2006 12:24 pm
autor: colin
To je chyba motor 1.6 16v turbo z delty czy jakost tak, nieprawdaz?
: pt sie 25, 2006 1:20 pm
autor: DeviL
colin pisze:To je chyba motor 1.6 16v turbo z delty czy jakost tak, nieprawdaz?
Hehe tak to jest "nikomu" nie mowic i cala okolica wie

Tylko ,ze czujniki temp sa nowe wiec powinno banglac. Map sensor nie dziala ,
http://www.meditronik.com.pl/el/b5815.htm chyba cos z tego zapodam , bo z wloch by szedl z miech
Czujnik przepustnicy sprawny , bylo sprawdzane wszystko (podpinany byl ecu pod diagnoze)
PS: colin skad wiesz jaki motor siedzi ? od wojtka ?

: pt sie 25, 2006 1:32 pm
autor: colin
Ja wszystko wiem

Co do MAPa to ja bym nie wkladal byle czego, bo se mozna dopiero problema zrobic. Najpierw pasuje wiedziec jaki zakres pracy ma seryjny, ewentualnie numery, foto - zapewne cos mozna dobrac z inego auta, bo to sa w miare uniwersalne urzadzenia. No i pytanie - czy jest tam wogole przeplywka, czy wszystko po MAPie leci?