Strona 1 z 3

zalewa mi autko

: czw sie 24, 2006 2:23 pm
autor: DeviL
Wtryski mam niby 2.5 barowe , pompa 3 bary , regulator cisnienia niby nadmiar cofa do baku , ale i tak zalewa mocno silnik , odpalajac trzeba wciskac gaz do dechy. Moze ktos pomoc , dac jakas rade ? Ja myslalem o regulatorze z regulacja manualna (z budzikiem pokazujacym ile cisnienia jest) , a co wy myslicie ?

: czw sie 24, 2006 2:34 pm
autor: ZibiUT
Czy coś zmieniałeś?

Jaka wydajnść wtrysków itd?

Moze czujnik połozenia przepustnicy siada i dlatego tak sie dzieje.

: czw sie 24, 2006 2:56 pm
autor: DeviL
Wtryski okolo 300ccm 2.5 bar , zmienialem w sumie sporo rzeczy , typu sprezarka 60% wydajniejsza , ale to chyba nie wplywa na odpalanie auta bo ponizej 2tys nie laduje nic :roll: Mozesz cos wiecej powiedziec o tym czujniku polozenia przepustnicy ?

: czw sie 24, 2006 3:18 pm
autor: ZibiUT
Nie znam dokładnej budowy i nawet nie wiem czy jest w PGT coś takiego.

Najlepiej jak by sie wypowiedziąl ktos bardziej kopetentny.

Czy zmieniałes moze wałek rozrzadu?? Jais ostry itd.??

W UT jest czujnik na przepustnicy który daje sygnał do komputera w jakim położebiu ona jest. Położenia sa trze

- zamknięta
- otwarta do 1/2
- otwarta na max


Komputer w UT kiedy ma otwarta na max przepustnice wzbogaca mocno mieszankę, gdzy do połowy to jest jazda ekonomiczna a zamknieta to jasne.

: czw sie 24, 2006 3:18 pm
autor: Lui
jak zmieniales wtryski i nie zmieniales elektroniki to nie ma co sie dziwic

: czw sie 24, 2006 3:33 pm
autor: DeviL
Wtryski sa seryjne :wink: Moze pompa dajaca wieksze cisnienie zwieksza ich wydajnosc totez zalewa hmm

: czw sie 24, 2006 5:48 pm
autor: ZibiUT
Hmm seryjne wtryski w PGT mają 240 cc a nie 300

: czw sie 24, 2006 10:24 pm
autor: DeviL
Zibi122 pisze:Hmm seryjne wtryski w PGT mają 240 cc a nie 300
A czy ja gdzies pisalem ,ze mam PGT ? :twisted: Lepiej mowcie jak najlatwiej pozbyc sie tego problemu , moze ktos tez tak mial :wink:

: czw sie 24, 2006 11:40 pm
autor: ZibiUT
Aha spoko jakoś tak mnie twój podpis zmylił.

: pt sie 25, 2006 12:07 am
autor: DeviL
Zibi122 pisze:Aha spoko jakoś tak mnie twój podpis zmylił.
Spoko , avatarka dalem teraz nikt sie nie pomyli

: pt sie 25, 2006 11:24 am
autor: colin
No jezeli to przy odpaleniu cieplego silnika tylko, to wina czujnika temp silnika - nie masz casem chipa z allegro za 10zl? :P
Tak czy inaczej zaczal bym od sprawdzenia tego czujnika.

: pt sie 25, 2006 12:23 pm
autor: Yannick
Spoko , avatarka dalem teraz nikt sie nie pomyli
A co to za punto mk2 z turbiną? Chyba, że jednak źle się dopatrzyłem ;).

: pt sie 25, 2006 12:24 pm
autor: colin
To je chyba motor 1.6 16v turbo z delty czy jakost tak, nieprawdaz?

: pt sie 25, 2006 1:20 pm
autor: DeviL
colin pisze:To je chyba motor 1.6 16v turbo z delty czy jakost tak, nieprawdaz?
Hehe tak to jest "nikomu" nie mowic i cala okolica wie :twisted: Tylko ,ze czujniki temp sa nowe wiec powinno banglac. Map sensor nie dziala , http://www.meditronik.com.pl/el/b5815.htm chyba cos z tego zapodam , bo z wloch by szedl z miech :wink:
Czujnik przepustnicy sprawny , bylo sprawdzane wszystko (podpinany byl ecu pod diagnoze)

PS: colin skad wiesz jaki motor siedzi ? od wojtka ? :roll:

: pt sie 25, 2006 1:32 pm
autor: colin
Ja wszystko wiem :)
Co do MAPa to ja bym nie wkladal byle czego, bo se mozna dopiero problema zrobic. Najpierw pasuje wiedziec jaki zakres pracy ma seryjny, ewentualnie numery, foto - zapewne cos mozna dobrac z inego auta, bo to sa w miare uniwersalne urzadzenia. No i pytanie - czy jest tam wogole przeplywka, czy wszystko po MAPie leci?