zalewa mi autko

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

zalewa mi autko

Post autor: DeviL »

Wtryski mam niby 2.5 barowe , pompa 3 bary , regulator cisnienia niby nadmiar cofa do baku , ale i tak zalewa mocno silnik , odpalajac trzeba wciskac gaz do dechy. Moze ktos pomoc , dac jakas rade ? Ja myslalem o regulatorze z regulacja manualna (z budzikiem pokazujacym ile cisnienia jest) , a co wy myslicie ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Czy coś zmieniałeś?

Jaka wydajnść wtrysków itd?

Moze czujnik połozenia przepustnicy siada i dlatego tak sie dzieje.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Wtryski okolo 300ccm 2.5 bar , zmienialem w sumie sporo rzeczy , typu sprezarka 60% wydajniejsza , ale to chyba nie wplywa na odpalanie auta bo ponizej 2tys nie laduje nic :roll: Mozesz cos wiecej powiedziec o tym czujniku polozenia przepustnicy ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Nie znam dokładnej budowy i nawet nie wiem czy jest w PGT coś takiego.

Najlepiej jak by sie wypowiedziąl ktos bardziej kopetentny.

Czy zmieniałes moze wałek rozrzadu?? Jais ostry itd.??

W UT jest czujnik na przepustnicy który daje sygnał do komputera w jakim położebiu ona jest. Położenia sa trze

- zamknięta
- otwarta do 1/2
- otwarta na max


Komputer w UT kiedy ma otwarta na max przepustnice wzbogaca mocno mieszankę, gdzy do połowy to jest jazda ekonomiczna a zamknieta to jasne.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

jak zmieniales wtryski i nie zmieniales elektroniki to nie ma co sie dziwic
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Wtryski sa seryjne :wink: Moze pompa dajaca wieksze cisnienie zwieksza ich wydajnosc totez zalewa hmm
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Hmm seryjne wtryski w PGT mają 240 cc a nie 300
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Zibi122 pisze:Hmm seryjne wtryski w PGT mają 240 cc a nie 300
A czy ja gdzies pisalem ,ze mam PGT ? :twisted: Lepiej mowcie jak najlatwiej pozbyc sie tego problemu , moze ktos tez tak mial :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Aha spoko jakoś tak mnie twój podpis zmylił.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Zibi122 pisze:Aha spoko jakoś tak mnie twój podpis zmylił.
Spoko , avatarka dalem teraz nikt sie nie pomyli
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

No jezeli to przy odpaleniu cieplego silnika tylko, to wina czujnika temp silnika - nie masz casem chipa z allegro za 10zl? :P
Tak czy inaczej zaczal bym od sprawdzenia tego czujnika.
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

Spoko , avatarka dalem teraz nikt sie nie pomyli
A co to za punto mk2 z turbiną? Chyba, że jednak źle się dopatrzyłem ;).
UT 1.3 T 88'
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

To je chyba motor 1.6 16v turbo z delty czy jakost tak, nieprawdaz?
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

colin pisze:To je chyba motor 1.6 16v turbo z delty czy jakost tak, nieprawdaz?
Hehe tak to jest "nikomu" nie mowic i cala okolica wie :twisted: Tylko ,ze czujniki temp sa nowe wiec powinno banglac. Map sensor nie dziala , http://www.meditronik.com.pl/el/b5815.htm chyba cos z tego zapodam , bo z wloch by szedl z miech :wink:
Czujnik przepustnicy sprawny , bylo sprawdzane wszystko (podpinany byl ecu pod diagnoze)

PS: colin skad wiesz jaki motor siedzi ? od wojtka ? :roll:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

Ja wszystko wiem :)
Co do MAPa to ja bym nie wkladal byle czego, bo se mozna dopiero problema zrobic. Najpierw pasuje wiedziec jaki zakres pracy ma seryjny, ewentualnie numery, foto - zapewne cos mozna dobrac z inego auta, bo to sa w miare uniwersalne urzadzenia. No i pytanie - czy jest tam wogole przeplywka, czy wszystko po MAPie leci?
ODPOWIEDZ