chyba miałem awarie zaworu upustowego ładował mi ciś.1.6(tyle wskazał wskaźnik a ile była naprawde?????)samochód strasznie przerywał.Rozwaliło mi przewód zasilający do kol. ssącego na całej długości .Myśle że musze go wymienić,pytanie tylko czy zamiast seryjnego moge wsadzić bov-a? i co o tym myślicie?
MOszesz ale sprawdz wpierw czy to nie wina zacietego WG w turbinie albo jakiegoś zaworka bo w GT o ile dobrze pamietam doładowanie sterowne jest elektronicznie
Rosssssa nie obraź sie ale pożyczyłem sobie twoją fotke
pękł ten niebieski przewód(u mnie jest czarny)Zakleiłem go jakąś spejalną wzmocnioną taśmą ponoć ona tylko do tego ma być. Teraz poszukuje takiego nowego.Ma ktoś!?!?!
I dlaczego mi przerywał przy takim doładowaniu? Za mało paliwa?
I jakie powinno być doładowanie w PGT ponoć 0,8!?!
klimczok3 pisze:chyba miałem awarie zaworu upustowego ładował mi ciś.1.6(tyle wskazał wskaźnik a ile była naprawde?????)samochód strasznie przerywał.Rozwaliło mi przewód zasilający do kol. ssącego na całej długości .Myśle że musze go wymienić,pytanie tylko czy zamiast seryjnego moge wsadzić bov-a? i co o tym myślicie?
u mnie jak ladowalo 1.8 bara to wsumie nie przerywal tylko nie jechal jak na 1.8bara okazalo sie ze zpadl wezyk od WG rozrywalo mi tylko obejmy na wezach no i jeden waz mi rozerwalo
sprawdz wezyki od wg do ebc itd czy ok podlaczyles i czy nie maja dziurki jakies bo ludzie nawiercaja wezyk zeby cisnienie podniesc jesli wszystko cale i dobrze podlaczone odlacz ebc i podlacz wg bezposrednio z turbina wtedy zobaczysz na ile wg jest ustwiony
moze wg zle Ci ustawili
klimczok3 pisze:Rosssssa nie obraź sie ale pożyczyłem sobie twoją fotke
Takom brzydkom fotke mojom brać nununu nie wolno
Ja niestety nie mam całego takiego przewodu :/ Orginalny też był poklejony, więc nie pomoge. A taki komplecik jak widać na zdjęciu troszke kosztuje Ale u mnie wszystkie byłu do wymiany więc co miałem zrobić