Strona 1 z 1
zdjalem glowke i teraz to mam zonka
: pt lip 21, 2006 3:44 am
autor: Eagle
najpierw silnik mi sie nie dogrzewal no to wymienilem termostat na nowy oryginal niby lepiej ale dalej sie nie dogrzewal i spalanie 24l/100km
ale po kilku dniach mi sie mega zagrzal no to go odstawilem wzialem stary termostat wybebeszylem go zeby byl caly czas na pelnym obiegu i tez sie grzal diagnoza hmm uszczelka pod glowka
zdjalem glowke a tu cisza i spokoj
i teraz winy szukam u pompy wody
czy ma ktos jakis inny pomysl co moze byc przyczyna
jak widac po swiecach i zaworkach bylo ubogo

: pt lip 21, 2006 6:54 am
autor: rosssssa
ja na twim miejscu zacząłbym od odżelazienia całęgo układu.
Bo z tego co widze to tam jest ubogo w płyn lub nawet wode destylowaną.
I to może być problem.
Wg mnie pompa nie ma nic do rzeczy. gdyby pompa była popsuta to wtedy by się przegrzewał, a nie niedogrzewał.
Pomyślał bym raczej nad czujnikiem od temp wody który może być tak zakamieniony że dostaje złe dane, bo jak wiadomo rdza troszke inaczej przewodzi ciepło. Komp dostaje złe dane i szaleje ze spalaniem.
A po secundo. Jak nie pozbędziesz się tego syfu z układu to i tak prędzej czy później Ci zje uszczelke jaka by nie była.
: pt lip 21, 2006 10:25 am
autor: Eagle
rosssssa pisze:ja na twim miejscu zacząłbym od odżelazienia całęgo układu.
Bo z tego co widze to tam jest ubogo w płyn lub nawet wode destylowaną.
I to może być problem.
Wg mnie pompa nie ma nic do rzeczy. gdyby pompa była popsuta to wtedy by się przegrzewał, a nie niedogrzewał.
Pomyślał bym raczej nad czujnikiem od temp wody który może być tak zakamieniony że dostaje złe dane, bo jak wiadomo rdza troszke inaczej przewodzi ciepło. Komp dostaje złe dane i szaleje ze spalaniem.
A po secundo. Jak nie pozbędziesz się tego syfu z układu to i tak prędzej czy później Ci zje uszczelke jaka by nie była.
spoko wszystko bedzie czyszczone
co do pompy wody to ona mogla pasc i dla tego zaczal sie przegrzewac
co do czujnika to wykrecalem go i jest si a po za tym wskazanie na zegarach jest 1/4 scali wiadamo ze do zegarow inny czujnik a wentylator wlacza sie ponizej 90 wiec raczej malo prawdopodobne zeby wszystkie 3 czujniki byly do dupy
: wt lip 25, 2006 12:00 am
autor: DeviL
Pierscienie nie popuszczaja ? Chyba przydalby sie generalny remont

: wt lip 25, 2006 2:16 am
autor: Eagle
DeviL pisze:Pierscienie nie popuszczaja ? Chyba przydalby sie generalny remont

komprecha na cyl w miare ok wiec jak zrobie glowke to powinno byc juz ok i tak za jakis czas 2 silnik nabede albo 2.0T 8V wiec nie ma co sie ...
: wt lip 25, 2006 2:30 pm
autor: DeviL
Eagle pisze:DeviL pisze:Pierscienie nie popuszczaja ? Chyba przydalby sie generalny remont

komprecha na cyl w miare ok wiec jak zrobie glowke to powinno byc juz ok i tak za jakis czas 2 silnik nabede albo 2.0T 8V wiec nie ma co sie ...
Mialbym klienta na 1.4t jak cosik , moze

A te silniczki 8v miod , dzwiek nieziemski