zdjalem glowke i teraz to mam zonka

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

zdjalem glowke i teraz to mam zonka

Post autor: Eagle »

najpierw silnik mi sie nie dogrzewal no to wymienilem termostat na nowy oryginal niby lepiej ale dalej sie nie dogrzewal i spalanie 24l/100km
ale po kilku dniach mi sie mega zagrzal no to go odstawilem wzialem stary termostat wybebeszylem go zeby byl caly czas na pelnym obiegu i tez sie grzal diagnoza hmm uszczelka pod glowka

zdjalem glowke a tu cisza i spokoj

i teraz winy szukam u pompy wody

czy ma ktos jakis inny pomysl co moze byc przyczyna

Obrazek


Obrazek


Obrazek


jak widac po swiecach i zaworkach bylo ubogo


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Punto GT 2.0 8VT
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

ja na twim miejscu zacząłbym od odżelazienia całęgo układu.
Bo z tego co widze to tam jest ubogo w płyn lub nawet wode destylowaną.
I to może być problem.

Wg mnie pompa nie ma nic do rzeczy. gdyby pompa była popsuta to wtedy by się przegrzewał, a nie niedogrzewał.

Pomyślał bym raczej nad czujnikiem od temp wody który może być tak zakamieniony że dostaje złe dane, bo jak wiadomo rdza troszke inaczej przewodzi ciepło. Komp dostaje złe dane i szaleje ze spalaniem.

A po secundo. Jak nie pozbędziesz się tego syfu z układu to i tak prędzej czy później Ci zje uszczelke jaka by nie była.
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Eagle »

rosssssa pisze:ja na twim miejscu zacząłbym od odżelazienia całęgo układu.
Bo z tego co widze to tam jest ubogo w płyn lub nawet wode destylowaną.
I to może być problem.

Wg mnie pompa nie ma nic do rzeczy. gdyby pompa była popsuta to wtedy by się przegrzewał, a nie niedogrzewał.

Pomyślał bym raczej nad czujnikiem od temp wody który może być tak zakamieniony że dostaje złe dane, bo jak wiadomo rdza troszke inaczej przewodzi ciepło. Komp dostaje złe dane i szaleje ze spalaniem.

A po secundo. Jak nie pozbędziesz się tego syfu z układu to i tak prędzej czy później Ci zje uszczelke jaka by nie była.

spoko wszystko bedzie czyszczone

co do pompy wody to ona mogla pasc i dla tego zaczal sie przegrzewac

co do czujnika to wykrecalem go i jest si a po za tym wskazanie na zegarach jest 1/4 scali wiadamo ze do zegarow inny czujnik a wentylator wlacza sie ponizej 90 wiec raczej malo prawdopodobne zeby wszystkie 3 czujniki byly do dupy
Punto GT 2.0 8VT
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Pierscienie nie popuszczaja ? Chyba przydalby sie generalny remont :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Eagle »

DeviL pisze:Pierscienie nie popuszczaja ? Chyba przydalby sie generalny remont :wink:
komprecha na cyl w miare ok wiec jak zrobie glowke to powinno byc juz ok i tak za jakis czas 2 silnik nabede albo 2.0T 8V wiec nie ma co sie ...
Punto GT 2.0 8VT
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Eagle pisze:
DeviL pisze:Pierscienie nie popuszczaja ? Chyba przydalby sie generalny remont :wink:
komprecha na cyl w miare ok wiec jak zrobie glowke to powinno byc juz ok i tak za jakis czas 2 silnik nabede albo 2.0T 8V wiec nie ma co sie ...
Mialbym klienta na 1.4t jak cosik , moze :twisted: A te silniczki 8v miod , dzwiek nieziemski
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ODPOWIEDZ