przepływka

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

bubu_86
Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: czw mar 23, 2006 11:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Żyrardów

przepływka

Post autor: bubu_86 »

Czy ma ktoś z Was informacje dotyczące regulowania przepływki bo podejrzewam ze to waśnie ona u mnie "siedzi".
Uno 1,3 Turbo 85'
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

A o jaką regulację chodzi? Jeżeli taką normalną, to najlepiej jeżeli podjedziesz sobie gdzieś na analizator spalin i doregulujesz tą śrubką na imbusa:).
A jeżeli siedzi oznacza, że ścieżki są poprzecierane lub dają niewłaściwy sygnał to już się nic nie poradzi:|.
Natomiast gdy chcesz się nią pobawić, tzn. naciąganie sprężyny to tak:
-na dzień dobry musisz ściągnąć ten plastikowy dekielek,
-oporność na zamkniętej klapce powinna wynosić ok. 300ohm,
-bawisz się tak sprężyną aby na zapalonym silniku, na wolnych obrotach, sygnał z przepływki wynosił ok. 5.10~5.45V,
-przy zdjętej rurze wlotowej do przepływki powinno być słychać cichutkie 'gwizdanie' zasysanego powietrza.
Przy takich ustawieniach silnik w miarę normalnie pali i jest w większości przypadków bezpiecznie:).
bubu_86
Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: czw mar 23, 2006 11:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: bubu_86 »

Tak wogole to u mnie Uniacz wkręca sie tylko do 4 tysi i podejrzewam ze to przepływka. WG sprawdzałem i działa, dolot też - turbo przy załozonym MBC ładuje do ok 0.8bara. Tak wogole to nim teraz nie jezdze bo przecierz szkoda silnika :evil:

Jak macie jakieś pomysły to wrzucajcie na forum...
Uno 1,3 Turbo 85'
Awatar użytkownika
Luu
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pt lip 06, 2007 8:06 pm
Miejscowość: białystok
Auto: Uno 1.4T

Post autor: Luu »

ziuzio pisze:A o jaką regulację chodzi? Jeżeli taką normalną, to najlepiej jeżeli podjedziesz sobie gdzieś na analizator spalin i doregulujesz tą śrubką na imbusa:).
A jeżeli siedzi oznacza, że ścieżki są poprzecierane lub dają niewłaściwy sygnał to już się nic nie poradzi:|.
Natomiast gdy chcesz się nią pobawić, tzn. naciąganie sprężyny to tak:
-na dzień dobry musisz ściągnąć ten plastikowy dekielek,
-oporność na zamkniętej klapce powinna wynosić ok. 300ohm,
-bawisz się tak sprężyną aby na zapalonym silniku, na wolnych obrotach, sygnał z przepływki wynosił ok. 5.10~5.45V,
-przy zdjętej rurze wlotowej do przepływki powinno być słychać cichutkie 'gwizdanie' zasysanego powietrza.
Przy takich ustawieniach silnik w miarę normalnie pali i jest w większości przypadków bezpiecznie:).
hej, mam pytanko, jak sprawdzić tą oporność i napięcie na przepływce? Gdzie sie trzeba wpiąć?
Uno Turbo 1.4 mk2
ODPOWIEDZ