Sterowanie WG

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Sterowanie WG

Post autor: ZibiUT »

Oryginalnie WG jest sterowny z wyjścia z turbiny ale w mojej nowej turbinie tego nie ma.
Czy można sterowanie podłaczyć za przepustnicą czy musi być przed??

Teoretycznie nie powinno mieć to znaczenia poniewaz i tak WG strowany jest nadcisnieniem choć moze przy wytracaniu prędkości przez turbinę bedzie ona hamowana przez powietyrze znajdujące się w dolocie bo WG pewnie wczesniej się zamknie za to BOV powinien to upuścić.

Jak sadzicie??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Ja mam podpięte sterowanie WG w kolektorze ssącym i jest dobrze - turbina ładuje o jakieś 0.05 bara więcej(ale to może być złudzenie:)) niż przy podłączeniu w zimną 'muszlę' turbiny:).
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Super Dzieki

A już się balem że bede musiał znowu zdejmowac zimną stronę turbiny a na samohodzie to sie kiepsko robi
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

A po co jest jeszcze podlączony do wężyka idącego od WG do muszli jeszcze wężyk z dolotu za przepływką?
UT 1.3 T 88'
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Hmm

Nie powinno tak być, chyba że masz jakis MBC albo cos i powietrze upuszczone wraca spowrotem przed turbo
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Zibi122 pisze:Hmm

Nie powinno tak być, chyba że masz jakis MBC albo cos i powietrze upuszczone wraca spowrotem przed turbo
Zgadza się, takie coś robi się przy bleedzie, żeby przepływka miała prawidłowe odczyty:).
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

To może ktoś coś modził, bo mam wężyk od WG do muszli i to niego jest wpięty wężyk idący z tej rury od przepływki. O MBC nic nie wiem, ale ten wężyk jest tej średnicy co WG-turbina i wygląda na drutowaną robotę. Może się coś stać jak go wyjmę i zaślepię? Zrobiłbym fotki, ale aparatu chwilowo nie mam :(. Ma ktoś może fotkę tej okolicy, żeby było widac wężyk WG-turbo?
Pozdro
UT 1.3 T 88'
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

A ile Ci ładuje turbina??To jest właśnie taki prosty bleed, który podnosi ciśnienie:).
Możesz bezpośrednio połączyć WG z muszlą, ale zapewne odczujesz spadek osiągów:).
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

Wskaźnik pokazuje koło 3 kresek za połową skali maksymalnie. Założyłem dziś MBC, taki jak opisywany w wątku o MBC, ustawiony na pompce,

Obrazek

i zmieniłem miejsce stożka z bezpośredniego przy przepływce na prawe nadkole przez oryginalną rurę do filtra. Zobaczymy jak to wpłynie na osiągi...
UT 1.3 T 88'
ODPOWIEDZ