Kopci na czarno, po przegazowaniu ściana za autem czarna, zalewa na zimnym i na ciepłym, potrafi przygasać, czasem nawet zgasnąć. Obroty Jałowe są niestabilne,szczególnie po rozgrzaniu i wysprzęgleniu przy jeździe. Chodzi na 4 gary.
Do 3700 ma ogromnego muła,
Na booście powiedzmy że, chodzi całkiem dobrze,
Przy utrzymywaniu stałych obrotów w trasie słychać przelewanie w wydech ( lekko strzela) np. 60km/h 4 bieg.
Po booście po odjęciu gazu strzela, potrafi pójść marchewa.
Ogólnie na pewno Bov miał nieszczelność, ale czuje ze to nie koniec bo jak go zaślepiłem nie było jakieś ogromnej zmiany. Jutro będę nadal szukał jakiś nieszczelności.
Powiedzcie proszę co jeszcze powinienem sprawdzić lub jak. Może map sensor? czujniki?
Auto ma : i było kiedyś strojone w Opolu
-Blow off GReddy
-Przepływka Bosch
-Większy intercooler
-Wtryski Fiat Coupé
-Pompa paliwa Fiat Coupé
-Stozek
-Turbo Garrett T25 hybryda T28
-Manual Boost Controller
Jeśli ktoś ma PGT lub wie proszę do czego powinna iśc ta wtyczka(urwany przewód), i za co odpowiada ten zawór/grucha bez wężyka na nim?
Czy może być to związane z moim problemem ze spalaniem?
Jeśli popełniłem błąd proszę być wyrozumiały - poprawie się.


