Serwo
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
Serwo
Czyw UT jest inne serwo i pompka hamulcowa jak w 1.4 N/A ? - bo po zmianie zaciskow cierpie na ta przypadkosc, ze hamulec "lapie" dopiero przy samym koncu
Pozdrawiam - Binio


- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Tak
Serwo i pompa jest inna ale podobno powinno dać sie spokojnie jeździć
Serwo i pompa jest inna ale podobno powinno dać sie spokojnie jeździć
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
A ty hamulce masz z UT czy jeszcze wieksze bo cos mi się tak jakoś kojarzy?
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Ty masz średnice tłoczków w pompie 19mm, zaś UTy mają 22mm i w związku z tym pompa UTa jest słabsza, ale tłoczy za to więcej płynu.
Kumpel jeździ jednak na takim zestawie jak Ty(czyli pompa 19mm, zaciski przód 54mm, tył 32mm) i wymiana pompy na nową, porządne odpowietrzenie oraz wyeliminowanie korektora siły hamowania rozwiązały problem hamulca na dnie - pedał jest pod brodą, twardy i hamuje dużo lepiej niż w UTcie(poza faktem, że są inne tarcze:)).
Kumpel jeździ jednak na takim zestawie jak Ty(czyli pompa 19mm, zaciski przód 54mm, tył 32mm) i wymiana pompy na nową, porządne odpowietrzenie oraz wyeliminowanie korektora siły hamowania rozwiązały problem hamulca na dnie - pedał jest pod brodą, twardy i hamuje dużo lepiej niż w UTcie(poza faktem, że są inne tarcze:)).
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
ziuzio U mnie tloczki to 48mm i 34 mm, pompa pozostala niestety stara, ale caly uklad byl odpowietrzony, przewody elastyczne wymienione na nowe i zalane swierzutkim plynem. Rozwiazanie problemu chyba tkwi w kolektorze sily hamowania - ale jak go wyeliminowac i czy to jest bezpieczne.
Mam jeszcze do dyspozycji pompe i serwo z 2.0 ale nie zmiesci sie pod maska, chyba ze zrobic hybrdyke, pompe z 2.0 a serwo z 1.4 (o ile to wogole mozliwe).
Mam jeszcze do dyspozycji pompe i serwo z 2.0 ale nie zmiesci sie pod maska, chyba ze zrobic hybrdyke, pompe z 2.0 a serwo z 1.4 (o ile to wogole mozliwe).
Pozdrawiam - Binio


-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
To tym bardziej pompa zwykła powinna dawać radę przy tych średnicach.
Na początek połącz na krótko przewody dochodzące do korektora(fajnie można rzucać z lewej na śliskim:)) i jeżeli wtedy się nie poprawi to rozbierz pompę i sprawdź gładzie-wymień gumki jeśli gładź będzie wzorowa, jeśli nie to nowa pompa(chyba ok. 59zł do Uniaka:)).
Na początek połącz na krótko przewody dochodzące do korektora(fajnie można rzucać z lewej na śliskim:)) i jeżeli wtedy się nie poprawi to rozbierz pompę i sprawdź gładzie-wymień gumki jeśli gładź będzie wzorowa, jeśli nie to nowa pompa(chyba ok. 59zł do Uniaka:)).