Jak w temacie. Jest sobie Punto I 1.6 90KM Sporting
Z tego co wyczytałem na forum można go uturbić osprzetem z Punta GT (i UNO).
Wszystko pasuje P&Play czy trzeba coś rzeźbić?
Jakie części sa potrzbne do uturbienia tego 1.6?
Odgrzeje kotleta.
Czy po założeniu kolektora wydechowego z turbiną, zrobieniu orurowania z IC, bez przekładania wiązki i osprzętu z GT chodziło by to jakoś?
Mówie o jakimś niskim doładowaniu.
Jesli mowimy o doladowaniu rzedu 0.1-0.2bara to bedzie jezdzilo, ale to nie znaczy ze wszystko bedzie ok. Ogolnie to po co zakladac turbo i jezdzic z tak smiesznym doladowaniem?
turbomaniak pisze:Jesli mowimy o doladowaniu rzedu 0.1-0.2bara to bedzie jezdzilo, ale to nie znaczy ze wszystko bedzie ok. Ogolnie to po co zakladac turbo i jezdzic z tak smiesznym doladowaniem?
turbomaniak pisze:Jesli mowimy o doladowaniu rzedu 0.1-0.2bara to bedzie jezdzilo, ale to nie znaczy ze wszystko bedzie ok. Ogolnie to po co zakladac turbo i jezdzic z tak smiesznym doladowaniem?
Dobra a inaczej. Co stoi na przeszkodzie aby doładować go mocniej. Powiedzmy 0,4 lub 0,6 Bar?
Czyli niema jakiś specjalny przeciwwskazań które by wykluczały taka opcje. Bo się wacham czy wydawać kasę na kompa wiązki czujniki, kolektory i takie tam jak można za te kasę wystroić na wiekszych wtryskach.