Strona 1 z 1
a co myslicie o tym.....
: pt lut 03, 2006 9:09 pm
autor: ccTURBO
: pt lut 03, 2006 9:25 pm
autor: jugo500
najlepiej pojedz na hamownie potem kup znowu pojedz na hamownie i zobaczymy , wychodzi nie całe 5 zł za KM
nawet biedronka nie ma takich cen

: pt lut 03, 2006 10:35 pm
autor: ziuzio
A o so chodzi Tobie? Może skonkretyzuj pytanie, bo nie wiemy czy pytasz się czy to działa czy po prostu wklejasz fajny żart i wiesz o tym, że to szajs

...
: pt lut 03, 2006 10:52 pm
autor: ccTURBO
ziuzio pisze:A o so chodzi Tobie? Może skonkretyzuj pytanie, bo nie wiemy czy pytasz się czy to działa czy po prostu wklejasz fajny żart i wiesz o tym, że to szajs

...
hehehe OK
Bo tak tylko pyatam. Bo nie wieże za bardzo w takie "buty"

podkręcić doładownie,MBC i takie coś to można by troche seryjne kucyki prymitywnie idąc na łatwizne....oszukać
pozdrawiam
: pt lut 03, 2006 11:33 pm
autor: Lui
ja tak kombinuje cały czas żeby zrobić jakąś bardziej rozbudowaną wersję czegoś takiego,
najprostsza z rozbudowanych to potencjometr który na "włącza się" w momncie max otwarcia przepustnicy (albo i iles tam %, zleży gdzie podłączy się przekaźnik

)
przerwa w sesji będzie to będzie i prototyp
myśle że jak dobrze ustawić, przedewszystkim żeby nie lało na wolnych to coś to da
a bardziej zawansowana wersja - kilka potencjometrów w zależnośći od obrotów jest narazie w początkowej fazie projektu hehe

: pt lut 03, 2006 11:48 pm
autor: ziuzio
Tylko że ten magiczny syf wogóle nie dolewa paliwa, jedynie przyspiesza zapłon poprzez wmawianie ECU że temperatura w dolocie jest niższa niż w realu-co niewątpliwie w silnikach z T skończy się stukiem i spękaniem tłoków po dłuższym użytkowaniu tego.
Już oporniki oszukujące poprzez zwiększenie dawki paliwa są lepsze, bo przynajmniej nie narażają na stuk, tylko niepotrzebnie zalewają cały zakres obrotów :/ .
: pt lut 03, 2006 11:51 pm
autor: ccTURBO
Lui pisze:ja tak kombinuje cały czas żeby zrobić jakąś bardziej rozbudowaną wersję czegoś takiego,
najprostsza z rozbudowanych to potencjometr który na "włącza się" w momncie max otwarcia przepustnicy (albo i iles tam %, zleży gdzie podłączy się przekaźnik

)
przerwa w sesji będzie to będzie i prototyp
myśle że jak dobrze ustawić, przedewszystkim żeby nie lało na wolnych to coś to da
a bardziej zawansowana wersja - kilka potencjometrów w zależnośći od obrotów jest narazie w początkowej fazie projektu hehe

Aleeee

Trzymamy kciuka a nawet dwa

za projekt
pozdrawiam
: sob lut 04, 2006 1:55 am
autor: Lui
ziuzio pisze:Tylko że ten magiczny syf wogóle nie dolewa paliwa, jedynie przyspiesza zapłon poprzez wmawianie ECU że temperatura w dolocie jest niższa niż w realu-co niewątpliwie w silnikach z T skończy się stukiem i spękaniem tłoków po dłuższym użytkowaniu tego.
Już oporniki oszukujące poprzez zwiększenie dawki paliwa są lepsze, bo przynajmniej nie narażają na stuk, tylko niepotrzebnie zalewają cały zakres obrotów :/ .
no to właśnie trzeba zrobić tak żeby to był tylko górny zakres hehe
