Strona 1 z 1

a co myslicie o tym.....

: pt lut 03, 2006 9:09 pm
autor: ccTURBO
hejo Twardziele ;)

No i wogoole oso chossi ;)


http://cgi.ebay.com/15BHP-Power-Module- ... dZViewItem

poozdrawiam

: pt lut 03, 2006 9:25 pm
autor: jugo500
najlepiej pojedz na hamownie potem kup znowu pojedz na hamownie i zobaczymy , wychodzi nie całe 5 zł za KM

nawet biedronka nie ma takich cen :roll:

: pt lut 03, 2006 10:35 pm
autor: ziuzio
A o so chodzi Tobie? Może skonkretyzuj pytanie, bo nie wiemy czy pytasz się czy to działa czy po prostu wklejasz fajny żart i wiesz o tym, że to szajs ;) ...

: pt lut 03, 2006 10:52 pm
autor: ccTURBO
ziuzio pisze:A o so chodzi Tobie? Może skonkretyzuj pytanie, bo nie wiemy czy pytasz się czy to działa czy po prostu wklejasz fajny żart i wiesz o tym, że to szajs ;) ...

hehehe OK ;)

Bo tak tylko pyatam. Bo nie wieże za bardzo w takie "buty" ;)
podkręcić doładownie,MBC i takie coś to można by troche seryjne kucyki prymitywnie idąc na łatwizne....oszukać ;)


pozdrawiam

: pt lut 03, 2006 11:33 pm
autor: Lui
ja tak kombinuje cały czas żeby zrobić jakąś bardziej rozbudowaną wersję czegoś takiego,

najprostsza z rozbudowanych to potencjometr który na "włącza się" w momncie max otwarcia przepustnicy (albo i iles tam %, zleży gdzie podłączy się przekaźnik :wink: )

przerwa w sesji będzie to będzie i prototyp :wink:

myśle że jak dobrze ustawić, przedewszystkim żeby nie lało na wolnych to coś to da 8)

a bardziej zawansowana wersja - kilka potencjometrów w zależnośći od obrotów jest narazie w początkowej fazie projektu hehe :)

: pt lut 03, 2006 11:48 pm
autor: ziuzio
Tylko że ten magiczny syf wogóle nie dolewa paliwa, jedynie przyspiesza zapłon poprzez wmawianie ECU że temperatura w dolocie jest niższa niż w realu-co niewątpliwie w silnikach z T skończy się stukiem i spękaniem tłoków po dłuższym użytkowaniu tego.
Już oporniki oszukujące poprzez zwiększenie dawki paliwa są lepsze, bo przynajmniej nie narażają na stuk, tylko niepotrzebnie zalewają cały zakres obrotów :/ .

: pt lut 03, 2006 11:51 pm
autor: ccTURBO
Lui pisze:ja tak kombinuje cały czas żeby zrobić jakąś bardziej rozbudowaną wersję czegoś takiego,

najprostsza z rozbudowanych to potencjometr który na "włącza się" w momncie max otwarcia przepustnicy (albo i iles tam %, zleży gdzie podłączy się przekaźnik :wink: )

przerwa w sesji będzie to będzie i prototyp :wink:

myśle że jak dobrze ustawić, przedewszystkim żeby nie lało na wolnych to coś to da 8)

a bardziej zawansowana wersja - kilka potencjometrów w zależnośći od obrotów jest narazie w początkowej fazie projektu hehe :)


Aleeee :) Trzymamy kciuka a nawet dwa ;) za projekt

pozdrawiam

: sob lut 04, 2006 1:55 am
autor: Lui
ziuzio pisze:Tylko że ten magiczny syf wogóle nie dolewa paliwa, jedynie przyspiesza zapłon poprzez wmawianie ECU że temperatura w dolocie jest niższa niż w realu-co niewątpliwie w silnikach z T skończy się stukiem i spękaniem tłoków po dłuższym użytkowaniu tego.
Już oporniki oszukujące poprzez zwiększenie dawki paliwa są lepsze, bo przynajmniej nie narażają na stuk, tylko niepotrzebnie zalewają cały zakres obrotów :/ .
no to właśnie trzeba zrobić tak żeby to był tylko górny zakres hehe :P