A o so chodzi Tobie? Może skonkretyzuj pytanie, bo nie wiemy czy pytasz się czy to działa czy po prostu wklejasz fajny żart i wiesz o tym, że to szajs ...
ziuzio pisze:A o so chodzi Tobie? Może skonkretyzuj pytanie, bo nie wiemy czy pytasz się czy to działa czy po prostu wklejasz fajny żart i wiesz o tym, że to szajs ...
hehehe OK
Bo tak tylko pyatam. Bo nie wieże za bardzo w takie "buty"
podkręcić doładownie,MBC i takie coś to można by troche seryjne kucyki prymitywnie idąc na łatwizne....oszukać
ja tak kombinuje cały czas żeby zrobić jakąś bardziej rozbudowaną wersję czegoś takiego,
najprostsza z rozbudowanych to potencjometr który na "włącza się" w momncie max otwarcia przepustnicy (albo i iles tam %, zleży gdzie podłączy się przekaźnik )
przerwa w sesji będzie to będzie i prototyp
myśle że jak dobrze ustawić, przedewszystkim żeby nie lało na wolnych to coś to da
a bardziej zawansowana wersja - kilka potencjometrów w zależnośći od obrotów jest narazie w początkowej fazie projektu hehe
Tylko że ten magiczny syf wogóle nie dolewa paliwa, jedynie przyspiesza zapłon poprzez wmawianie ECU że temperatura w dolocie jest niższa niż w realu-co niewątpliwie w silnikach z T skończy się stukiem i spękaniem tłoków po dłuższym użytkowaniu tego.
Już oporniki oszukujące poprzez zwiększenie dawki paliwa są lepsze, bo przynajmniej nie narażają na stuk, tylko niepotrzebnie zalewają cały zakres obrotów :/ .
Lui pisze:ja tak kombinuje cały czas żeby zrobić jakąś bardziej rozbudowaną wersję czegoś takiego,
najprostsza z rozbudowanych to potencjometr który na "włącza się" w momncie max otwarcia przepustnicy (albo i iles tam %, zleży gdzie podłączy się przekaźnik )
przerwa w sesji będzie to będzie i prototyp
myśle że jak dobrze ustawić, przedewszystkim żeby nie lało na wolnych to coś to da
a bardziej zawansowana wersja - kilka potencjometrów w zależnośći od obrotów jest narazie w początkowej fazie projektu hehe
ziuzio pisze:Tylko że ten magiczny syf wogóle nie dolewa paliwa, jedynie przyspiesza zapłon poprzez wmawianie ECU że temperatura w dolocie jest niższa niż w realu-co niewątpliwie w silnikach z T skończy się stukiem i spękaniem tłoków po dłuższym użytkowaniu tego.
Już oporniki oszukujące poprzez zwiększenie dawki paliwa są lepsze, bo przynajmniej nie narażają na stuk, tylko niepotrzebnie zalewają cały zakres obrotów :/ .
no to właśnie trzeba zrobić tak żeby to był tylko górny zakres hehe