Ustawianie silniczka krokowego.

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

G1odz!k
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: pt kwie 08, 2011 7:12 pm
Miejscowość: Lubla. 50km od Rzeszowa
Auto: Punto GT

Ustawianie silniczka krokowego.

Post autor: G1odz!k »

Mam punto GT3 i nie mam ssania ani wolnych obrotów. Posiadam dwa takie silniczki krokowe jak na zdjęciu na końcu tematu. W jednym obciąłem nita którym jest złączona jedna część z drugą tego silniczka. Kiedy przekręcam jedna część tego silniczka względem drugiej zmienia się szczelina przez która przepływa powietrze. Gdy nim pokręcę i ustawie tym odpowiednio wielką szczelinę, silnik ma wolne obroty, czy mam wtedy ssanie to się okaże jutro rano. Silniczek krokowy ustawia się w jakikolwiek sposób?

Obrazek
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Ustawianie silniczka krokowego.

Post autor: turbomaniak »

Zielony "przekaznik" w komorze silnika, przeczyssc styki i powinno wszystko wrocic do normy :wink:
G1odz!k
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: pt kwie 08, 2011 7:12 pm
Miejscowość: Lubla. 50km od Rzeszowa
Auto: Punto GT

Re: Ustawianie silniczka krokowego.

Post autor: G1odz!k »

Ssania dalej nie było i obroty tez spadają przy krzyżówce i często gaśnie. Przeczyściłem ten zielony przekaźnik z lewej strony komory i to samo. Próbowałem go całkiem wyciągnąć i wtedy odpaliłem samochód to bez żadnej zauważalnej różnicy. Czyżby to on był padnięty?
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Ustawianie silniczka krokowego.

Post autor: punto 1.6 »

A bova masz szczelnego ? może to jego wina ze przy dojeżdżaniu do skrzyżowania gaśnie :!:
ja mam kolektor z GT3 i na zimnym po odpaleniu trzyma z 1100 i po chwili schodzi na 900
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
G1odz!k
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: pt kwie 08, 2011 7:12 pm
Miejscowość: Lubla. 50km od Rzeszowa
Auto: Punto GT

Re: Ustawianie silniczka krokowego.

Post autor: G1odz!k »

Jednak gdy odłączę ten zielony "przekaźnik" inaczej chodzi silnik. Bardziej falują obroty i są dużo wyższe. BOV jest nowiutki HKS i zrobiłem na nim 350km. Sprawdzałem już chyba wszystko co pisane było o podobnych przyczynach.

Wymieniłem dzisiaj kable WN na Boscha i świeczki na denso tt. Sprawdziłem dolot, miałem dziurę zaraz przy kolektorze, ale już jej nie ma. reszta szczelna. Obroty obroty dalej falują jak ciepły lub gaśnie. Na zimnym całkiem nie odpali nie dodając mu troszkę gazu. Po odpięciu krokowego na ciepłym falują obroty w granicy 1k-2,5k RPM. Zostaje mi chyba jakoś sprawdzić przepływkę. Można jakoś ją sprawdzic?

Jest ktoś kto ma GT z okolic Rzeszowa, Gorlic, Pilzna?
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Ustawianie silniczka krokowego.

Post autor: adrian055 »

jest kuba z łańcuta jc :D
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Ustawianie silniczka krokowego.

Post autor: punto 1.6 »

Jak byśmy się spotkali w połowie drogi (okolice dynowa) to mógł bym ci dać moją na probe ?
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
G1odz!k
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: pt kwie 08, 2011 7:12 pm
Miejscowość: Lubla. 50km od Rzeszowa
Auto: Punto GT

Re: Ustawianie silniczka krokowego.

Post autor: G1odz!k »

adrian055 widzę że Ty jesteś z Gorlic. Mam do Ciebie 43KM. Mogli byśmy się zjechać kiedyś?
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Ustawianie silniczka krokowego.

Post autor: adrian055 »

hej ja juz nie mam gtka:D
ODPOWIEDZ