Zawiesznie -80mm
Zawiesznie -80mm
Witam
Czy występują takie sprężyny do Uno? Jeśli tak to gdzie i za ile można nabyć? Ew. -60.
Pozdrawiam
Czy występują takie sprężyny do Uno? Jeśli tak to gdzie i za ile można nabyć? Ew. -60.
Pozdrawiam
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
-80 to byłby szpan al chyba już wydechem po ziemi by się jechało... a auto i tak wyglądało by na wysokie
Są -60, są napewno jamexy, h&r, i chyba platimexy
Są -60, są napewno jamexy, h&r, i chyba platimexy
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 9:36 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bieniewice
www.platimex.pl maja tam -40/-40, -60/-40 i -60/-60.mam u siebie te pierwsze i nie narzekam. podobno tluka to w jednej fabryce z h&r.
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Zawiesznie -80mm
Głupota totalna.marcin77 pisze:jeśli macie obniżone autka obejrzyjcie swoje półosie czy nie zmieniły geometrii, na przeglądzie gość stwierdził lekki odchył od normy ale twierdzi że od obniżonego zawiasu tak zrobiło się
Re: Zawiesznie -80mm
Ja mam sparco -60mm i da sie jezdzic, ale jest nisko na felgach 13 na 15 znosnie.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: Zawiesznie -80mm
simon1989 pisze:Głupota totalna.marcin77 pisze:jeśli macie obniżone autka obejrzyjcie swoje półosie czy nie zmieniły geometrii, na przeglądzie gość stwierdził lekki odchył od normy ale twierdzi że od obniżonego zawiasu tak zrobiło się
Nie głupota tylko tak jest. Po za tym przy obniżeniu auta zmienia sie też kąt nachylenia koła choć nie wiele ale troszke bo wahacz inaczej zaczyna pracować.
Co do półosi to też zmienia sie kąt jako tworzą półosie z kołem czy skrzynią i powoduje to wieksze zużycie przegubów.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- kania_
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KRAKÓW
Re: Zawiesznie -80mm
prawda robi sie negat ale przeguby maja lzej bo sa bardziej proste 

Re: Zawiesznie -80mm
Co do przegobow to nie wiem czy maja lzej czy ciezej ale katy sie zmieniaja napewno.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Zawiesznie -80mm
Mi chodzilo o to, ze takie tlumaczenie to robienie z klienta idioty. Przeciętnie inteligenty człowiek zdaje sobie sprawe z tego, że gdy calkowita odleglosc miedzy mocowaniem o gory i u dolu zespolu amortyzujacego sie zmienila to katy piasta<>półoś<>skrzynia w samochodzie tez sie zmienily, czyli zmienił się geometryczny kształt.Zibi122 pisze:simon1989 pisze:Głupota totalna.marcin77 pisze:jeśli macie obniżone autka obejrzyjcie swoje półosie czy nie zmieniły geometrii, na przeglądzie gość stwierdził lekki odchył od normy ale twierdzi że od obniżonego zawiasu tak zrobiło się
Nie głupota tylko tak jest. Po za tym przy obniżeniu auta zmienia sie też kąt nachylenia koła choć nie wiele ale troszke bo wahacz inaczej zaczyna pracować.
Co do półosi to też zmienia sie kąt jako tworzą półosie z kołem czy skrzynią i powoduje to wieksze zużycie przegubów.
...jezeli kąt między półosią a kierunkiem poziomym zmniejszył swoją wartość w stosunku do standardowej(bo mógł się zwiększyć jeżeli gleba była tak wielka jeżeli przegub został skierowany do góry pod większym kątem, ale to mało prawdopodobne:d). Wiadomo, ze sily(te ktore wpływają na sam przegób, nie pisze o Fb, Fodśr, G, itp. itd.) przeciwstawiajace sie pracy przegubu osiągają wartość równą zero <=>, gdy kąt po obu stronach przegubu wynosi 180stopni i wtedy przegub można go traktować jak zwykły pręt bla bla bla Wartości tych sił zwiększają sie, gdy ten kąt maleje.kania_ pisze:prawda robi sie negat ale przeguby maja lzej bo sa bardziej proste
Proste i logiczne. Nie ma co analizowac;)