
wytarta krzywka

dla porównania dobra
ta na pierwszym zdjęciu jest jedną z 2 uszkodzonych krzywek i zarazem najmocniej wytarto, druga krzywka straciła może tylko z 0,5 mm wzniosu
i teraz pytanie gdzie kupić i jaki wałek aby był zbliżony jak najbardziej do oryginału lub był delikatnie inny , dodam że nie interesuje mnie tuning po prostu chce doprowadzić auto do oryginału, słyszałem że podobno rewar robi dobre wałki i jestem cieka czy by mi zregenerowali wałek napawając go bo tak sobie myśle że krzywki które miały już paść padły <czy dobrze myślę??>
dziś byłem u kolegi co sprzedawał mi auto i dowiedziałem się że duł i głowice miałem robioną czyli sprawdzenie panewek , wymiana pierścieni i sprawdzenie i regeneracji głowicy wiec tylko wałek mi pozostaje bo turbo pompuje ponad 1 bar w piku a trzyma 0,9 a 0.8 bara i po 2 tysiącach km niezauważalnie pod pluło mgłę olejową