turbosprężarka T3 z 2.0 16V turbo zmiana gorącej muszelki

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

turbosprężarka T3 z 2.0 16V turbo zmiana gorącej muszelki

Post autor: kania_ »

Czy któraś gorąca strona z Tial'owych da się zapiąć do garrett'a T3 z THEMY 2.0 16V TURBO
http://www.tialsport.com/prod_ss_avail.html
P.s.
Mam turbosprężarkę T3 z Themy 2.0 16v Turbo (internal wastegate):
COMPRESSOR
inducer 42.5
exducer 60
trim 50
A/R .42
TURBINA
inducer ? nie znam
exducer 48 (prawdopodobnie)
trim ? nie znam
A/R .36

Chce zrobić hybrydę z T04:
COMPRESSOR
inducer 52
exducer 70
trim 55
A/R 60

Tu mam problem bo będę chciał uzyskać z mojego 125p 400+HP, uważam że A/R turbiny rzędu .36 nie nadaje się do tego celu (wydaje mi się że już fabrycznie jest przytkana przy około 7000RPM)
Nadmienię, że T3 i zimną T4 mam na stanie.
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: turbosprężarka T3 z 2.0 16V turbo zmiana gorącej muszelki

Post autor: DeviL »

Heh na podstawie takiej samej turbiny robi sie wlasnie takie cos o czym piszesz w emp-turbo ;) a moze sie juz zrobilo ... :niewiem:
Podobno turbina wieksza niz gt28rs czy cus , wiec nie powinno moze byc problemu z trzymaniem :wpysk:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: turbosprężarka T3 z 2.0 16V turbo zmiana gorącej muszelki

Post autor: hz10 »

jak zasuniesz za małe żeliwo do dużego kompresora to ten wpadnie w surge no chyba że będzie miał antisurge. kania jaka jest średnica wałka pod kompresor?
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: turbosprężarka T3 z 2.0 16V turbo zmiana gorącej muszelki

Post autor: kania_ »

nie wiem ,ale mogę zmierzyć otwór w wirniku
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: turbosprężarka T3 z 2.0 16V turbo zmiana gorącej muszelki

Post autor: hz10 »

hmm tak coś kojarze że chyba 6.3 mm szkoda że nie 7 bo można by założyć kompresor od k27 albo hx35. chociaż ta różnica w średnicy też jest do obejścia :mrgreen:
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Re: turbosprężarka T3 z 2.0 16V turbo zmiana gorącej muszelki

Post autor: kania_ »

Kompresor z kadłubem mam chciałbym zmienić tylko żeliwo na "większe" i bez wastegata najlepiej.
ODPOWIEDZ