jego objawy to
-białe świece
-nierówna praca na biegu jałowym-falujące obroty, czasem takie lekkie piardy z wydechu
-czasami załącza się praca na 3 cylindry-jak było bardzo zimno to na początku po odpaleniu , a przy obecnej temperaturze to równiutko pracuje jak jest zimny, a jak się nagrzeje to zaczyna szaleć-nierówna praca, oraz ma chwile słabości gdy nie chodzi na wszystkie cylindry--> chodzi normalnie-nierówno-normalnie-nierówno. tak to różnie jest... do tego jak go zgaszę np. na stacji, to potem jak odpalam to przez jakieś 20-60 sekund chodzi bardzo nierówno dławiąc się oraz nie paląc na wszystkie, a silnik ciepły(wydaje mi się że aż na 2 cylindry pracuje,ledwo co nie gaśnie)
-kichnięcia i strzały z wydechu-przy zmianie z 2ki na 3 bieg czasami jest paff, a czasami kichnięcia takie kkszszsz, objawia się też jak powoli przyspieszam na 2ce (bez boosta) i przy około 3000rpm odpuszczam na chwilkę gazu i potem znowu go wciskam- to jest wtedy własnie bang
-i overboost jest tylko na pierwszym biegu na jakim mu wcisnę gaz, a potem na następnych biegach już jest to 0,8 bara
co wymienione-pompa paliwa z koszem, moduł zapłonowy, komputer(z MAPem), filtr paliwa, lambda-ale na taką za 100zł z allegro


z moich pomysłów to jeszcze wężyk do regulatora cisnienia paliwa, cewka, czujnik temp, cieczy(2 miesiące tamu wymieniany... ), nieszczelność w dolocie, przewody zapłonowe, ale może się mylę?
Co sprawdzić, wymienić, na co zwrócić uwagę? na co stawiacie? (nie wykluczać tego co sprawdziłem lub wymieniłem- sprawdzę jeszcze raz jak będzie potrzeba) Zbieram wszystkie pomysły