a co do kabli przejedź się do lerua merlin i tam mają na metry, ten najcieńszy za jest idealny a schemat oraz instrukcja montażu znajdują się na http://www.fiatuno.pl" target="_blank
ok thx za porady dostałem kabelek 2 mm niestety za późno wybrałem się na maisto i nie dostałem przekaźnika no ale nic poczeka..
póki co zrobiłem przymiarkę jednak echu masz rację doł też bd. smoked z żółtym zbyt kolorowo http://img696.imageshack.us/g/halo1y.jpg/" target="_blank
Zgadza się prawy halo. zóltą a lewy oraz pampy z kierunkowskazami "dymioną" trzeba się trochę przyłożyć ale opłaca się. Za halogeny dowód myślałem że tylko za żółte lampy ?
No z tego co dowiadywałem się u diagnosty to nie można takich mieć, ale chętnie bym założył halogeny z żółtymi odbłyśnikami http://badaniatechniczne.republika.pl/Zakres.rtf" target="_blank <--3.15.1.2
i mała zagwózdka halogeny świecą wszystko tip top porobione, tylko mam problem. Kiedy halo nie są włączone caly czas się swieci kontrolka informująca iż są właczone(nawet bez kluczyka w stacyjce). Dopiero jak włączymy halogeny... gaśnie , i tu moje pyt jak można zmienić sterowanie z przekaźnika z minusa na plus i na odwrót?? liczniki to oczywiście turbo mkII
Takiego offtopa zrobię, ładnego masz tego uniaczka. Jakie tam koło siedzi tzn. parametry i z jaką gumą?
Wg mnie zółte ładniej wyglądają, tak bardziej oldchool'owo. No i te przednie lampy z folią i kierunkowskazy to raczej słaby pomysł, lepiej rozebrać i wnętrze i kant odbłyśnika dać na czarno, efekt będzie podobny.
gajos3 pisze:Takiego offtopa zrobię, ładnego masz tego uniaczka. Jakie tam koło siedzi tzn. parametry i z jaką gumą?
No i te przednie lampy z folią i kierunkowskazy to raczej słaby pomysł, lepiej rozebrać i wnętrze i kant odbłyśnika dać na czarno, efekt będzie podobny.
A więc ta czynność co do lamp została również wykonana co do parametrów zaraz pójdzie PW
Co do halogenów problem rozwiązany, z pewną pomocą okazało się że przekaźnik przełaczający to zły pomysł, a przy załączającym już wszystko gra