Podłączenie WG

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Glaca

Podłączenie WG

Post autor: Glaca »

Słuchajcie mam pewną zagwozdkę.
W każdej turbinie jaką widzę króciec na WG wychodzi z początku zimnego ślimaka, tam gdzie jest on "najcieńszy" a ja swój wkręciłem już za muszlą w rurę.
Czym to się różni i jaki to ma wpływ na działanie WG?

Dodam, że bez MBC turbina mi śmiesznie mało bije - 0.4 bara. Wątpię, że w nissanie zx300 było tak małe doładowanie :lol:
Czy to może mieć związek z miejscem wkręcenia króćca?
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522
Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT

Re: Podłączenie WG

Post autor: uniak 1.4T »

moze byc tak ze tyle ładuje, w suprach 3.0T tyle własnie ładowali
ODPOWIEDZ