Niestety z bólem dochodzę do wniosku że IC z UT 1.3 jest za mały do 1.2 bara w tym setupie co mam...
Pytanie - jaki IC będzie najbardziej pasował do uno, żeby dało się go zamontować w miarę bezinwazyjnie, żeby dobrze chłodził no i najlepiej jakby dało się go kupić za 150zł
szymons1990 pisze:z mastera do una nie pasuje ale z bmw 525 tds jest idealny podobno
Ten z 525 wydaje się dość ciasny, ma tylko 4 żebra... mam podobny z doblo MJ i nie dało się na tym jechać... za mała przepustowość, jednak diesle kręcą połowę tych obrotów co benzyna...
Chyba się zdecyduję na ten z E39 - 3.0D - u Puzona daje radę, ma więcej żeber i mieści się pod zderzak... ale... właśnie doczytałem, że kma wyjścia 60mm czyli nowe kolanka i przeróbka dolotu... nie stać mnie teraz