MS 60-2
MS 60-2
Dzis odbyla sie pierwsza proba uruchomienia maszyny, i nie moge sobie poradzic z ustawieniem zaplonu , bo tak iskra jak najbardziej jest, ale caly czas strzela na zmiane raz z wydechu raz w ssacy. Motor 1,6 mpi, kolo 60-2 pgt, jak ustawie na znak na skrzyni to dwa brakujace zeby z kola pasowego sa 7 zebow przed czujnikiem walu.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: MS 60-2
Sprawdz czy rozrzad na 101% dobrze ustawiles i czy kabli zaplonowych nie zamieniales np. miedzy cewkami. Zastosoj sie do tego pliku.
- Załączniki
-
- wheeldecoder.xls
- (40.5 KiB) Pobrany 781 razy
Re: MS 60-2
Rozrzad sprawdzal po mnie mechanik z kilkunastoletnikm doswiadczeniem i mowi ze ok, kable juz porobowalem zamieniac, sprawdze jutro dalej wedlug tego co podales, do czego sluzy dokladnie opcja skip pulse w ignition options???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: MS 60-2
skip pulse w ignition options dotyczy startu silnika. Ustaw to na 3 i sproboj odpalic.
dotyczy MS2extraV3.0!!! http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... htm#2coils" target="_blank" target="_blank" target="_blank
http://www.msefi.com/viewtopic.php?f=89 ... es#p219866" target="_blank" target="_blank" target="_blank
http://www.hainesengineering.com/rhaines/corvairms.htm" target="_blank" target="_blank" target="_blank
dotyczy MS2extraV3.0!!! http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... htm#2coils" target="_blank" target="_blank" target="_blank
http://www.msefi.com/viewtopic.php?f=89 ... es#p219866" target="_blank" target="_blank" target="_blank
http://www.hainesengineering.com/rhaines/corvairms.htm" target="_blank" target="_blank" target="_blank
Re: MS 60-2
Aha, firmware mam 303y.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: MS 60-2
z tego co wiem to brakujące zęby znajdują sie po 19 za czujnikiem więc coś dziwnego jest u ciebie
Re: MS 60-2
To jeszcze raz
Fotki przedstawiaja jak jest, kolo zamachowe na znaku ustawione na zero na skrzyni.
Pierwsza fotka skan jak to wyglada orginalnie w PGT, na czerwono zaznaczylem jak to wyglada u mnie w momencie gdy znak na zamachu ustawiony jest na skrzyni.
A kolejne fotki jak mam ustawienia zrobione.
I cewki podpinam jedna pod pierewszy i czwarty gar i druga pod drugi i trzeci.

Pierwsza fotka skan jak to wyglada orginalnie w PGT, na czerwono zaznaczylem jak to wyglada u mnie w momencie gdy znak na zamachu ustawiony jest na skrzyni.
A kolejne fotki jak mam ustawienia zrobione.
I cewki podpinam jedna pod pierewszy i czwarty gar i druga pod drugi i trzeci.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: MS 60-2
Moze zle liczysz zeby, zobacz to:
http://www.megamanual.com/ms2/wheel.htm" target="_blank
Jeszcze sprawdz czy nie dales dupy tak jak ja ostatnio i nie przestawiles kola zamachowego o 180st
, tzn. sprawdz czy jak masz 1 i 4 cylinder na GMP przy kole zamachowym ustawionym na znak na skrzyni.
http://www.megamanual.com/ms2/wheel.htm" target="_blank
Jeszcze sprawdz czy nie dales dupy tak jak ja ostatnio i nie przestawiles kola zamachowego o 180st

Re: MS 60-2
Sprawdzałem, jest ok, sa w GMP, na pierwszym garze krzywki walka sa skierowane w dol, a na czwartym w gore, odwrotnie nie moze byc bo wtedy sie nie zgadza kolko walka rozrzadu ze znakiem.simon1989 pisze:Moze zle liczysz zeby, zobacz to:
http://www.megamanual.com/ms2/wheel.htm" target="_blank" target="_blank
Jeszcze sprawdz czy nie dales dupy tak jak ja ostatnio i nie przestawiles kola zamachowego o 180st, tzn. sprawdz czy jak masz 1 i 4 cylinder na GMP przy kole zamachowym ustawionym na znak na skrzyni.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: MS 60-2
Sprawdz jeszcze czy dobrze czyta obroty.
Re: MS 60-2
Testowałem na stole i do 8 tys czyta bez zajakniecia a pojawiaja sie bodajze od 250+- obr.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: MS 60-2
to inaczej. ustawiasz pierwszy w gmp . wtedy pierwszy brakujący ząb jest dziewiętnaście zębów za czujnikiem. tak jest w pgt
Re: MS 60-2
Jutro przetestuje, troche poszukalem na stronce megasquirta i wyszlo mi takie cos ze musze mu podac kat jaki jest miedzy pierwszym zebem za brakujacymi zebami a czujnikiem polozenia walu gdy tlok jest w GMP, nie wiem co jest z mieszanina tych silnikow(1.6, PGT), ale na bank nie wychodzi 19 zebow, zrobie jutro dokladne fotki
.

Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo

-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
Re: MS 60-2
walcz z ms to mnie potem pouczysz obsługi 

Re: MS 60-2
Zdobylem stroboskop bede walczyl 

Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
- śmigam
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo
