Punto GT problem

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
browarosky
Obserwator
Miejscowość: Babice k. Alwerni
Auto: Punto GT

Punto GT problem

Post autor: browarosky »

Witam jestem nowy i przybyłem zasięgnąć małej porady, nie wiem czy to dobry dział, ale widzę, że tutaj ludzie różne problemy piszą, więc myślę, że trafiłem :)

Posiadam punto gt 1.4 turbo od jakichś 2 miesięcy może to trochę głupio zabrzmi, ale nie znam się na tym silniku to pierwsze moje auto :D, no ale do rzeczy. Pare dni temu byłem u znajomego montować wzmacniacz w samochodzie, dojechałem do kumpla wszystko ok, śmiga turbo śwista auto się świetnie zbiera, postało może 20-30 minut po czym miałem po coś skoczyć do domu, no więc odpalam auto, a silnik dziwnie pracuje jakby się "tłucze"? No w każdym bądz razie obroty normalne całym autem trzęsie coś jest nie tak, próbuję ruszyć silnik zaczyna pracować jak "maluch" 0 mocy ciężko wkręca się na obroty, żeby ruszyć muszę mieć 5-6tyś obrotów, bo gdy go wysprzęglam to obroty lecą w dół na łeb, na szyję. Turbina raczej jest ok, nie dymi nie stuka nie puka, dolot ciągnie powietrze normalnie, autko ma 110tyś przebiegu(sprowadzone z włoch w lipcu tego roku). Przyznam się jeszcze go nie rozebrałem(awaria była w piątek, sobota, niedziela mnie nie było, wczoraj szukałem w internecie co może być przyczyną, ale nie znalazłem takiej w "moim" aucie, więc przybyłem tutaj), chciałem poprostu się dowiedzieć czego się mogę spodziewać gdy już zacznę, gdzie szukać i co to może być...

Pozdrawiam browarosky
kornat
Aktywny użytkownik
Miejscowość: Warszawa/Płońsk

Re: Punto GT problem

Post autor: kornat »

pewnie jakaś nieszczelność
Awatar użytkownika
BARTEKcoupe
Spamer :P
Miejscowość: Skarżysko Kamienna
Auto: Inne

Post autor: BARTEKcoupe »

standardowo sprawdzić szczelność dolotu, przewody zapłonowe, świece i styki (już nie raz komuś coś zaśniedziało i auto nie chodziło jak trzeba).