garrett t25 , t25/28 , t28

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

zaba451
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: sob lis 07, 2009 1:46 am
Miejscowość: Warszawa
Auto: Punto GT
Lokalizacja: Warszawa

garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: zaba451 »

Witam mam małe pytanko mam sobie takie punto gt mk1 i już trace powoli do nie go siły..teraz po raz kolejny padło mi turbo...i myśle nad założeniem któregoś garretta jak w temacie ...i Teraz pytanko czy dużo jest przerabiania i zabawy i co byście najlepiej polecali...Wielkie dzięki za info...
dzikidaniel
Aktywny użytkownik
Posty: 221
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 8:27 pm
Miejscowość: Stara Kiszewa

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: dzikidaniel »

Nowy DP i wpięcie w dolot powietrza no i pewnie wtryski większe by się przydały. Ile chcesz koni? T25 to 200+, T28 to 250+, T25/28 to de facto T28. No i LAG się zwiększy.

PS Czy turbo nie pada przez kierownika? Podstawy obchodzenia się z autem T znasz?
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: mrowczan »

dzikidaniel pisze:T28 to 250+
a w jakim to aucie takie cuda :D?
dzikidaniel
Aktywny użytkownik
Posty: 221
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 8:27 pm
Miejscowość: Stara Kiszewa

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: dzikidaniel »

mrowczan pisze:
dzikidaniel pisze:T28 to 250+
a w jakim to aucie takie cuda :D?
No ok w GT słabo bez ruszania reszty ;)
Awatar użytkownika
szymons1990
Zaawansowany użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
Miejscowość: Myslowice
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: szymons1990 »

na t25 200+ to tez juz chyba ciezko
PGT T25
Awatar użytkownika
mrowczan
Aktywny użytkownik
Posty: 233
Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
Miejscowość: Częstochowa
Auto: Inne

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: mrowczan »

dzikidaniel pisze:
mrowczan pisze:
dzikidaniel pisze:T28 to 250+
a w jakim to aucie takie cuda :D?
No ok w GT słabo bez ruszania reszty ;)
Chocbys sie obsral, to nie bedzie z tej turbiny 250km w Punto :)
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: DeviL »

Dajesz nitro i bedzie 250km :wpysk:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: MARCIN »

siema,czytam o tych turbawkach i czytam bo szukam do swojego GT nowej dmuchawy. ale nadal nie wiem jaką wybrać! no i troche ogranicza mnie budrzet,mam na tą przyjemność tylko jakigoś tysiaka. pomóżcie,doradzcie chciałbym zeby konie sie zakreciły około 200 po wszystkim jak bedzie mniej to bedzie,ale zeby to jezdziło dosyć długo(o ile to możliwe)
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522
Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: uniak 1.4T »

nie ryzykujesz nie jedziesz :mrgreen: nigdy nie wiesz co ci kto pociśnie, wiadomo ze najlepiej nówka ale za tysia to pozostaje przebierac w używkach, jezdzij, oglądaj w miare mozliwosci pytaj o jakies gwarancje chocby na tydzien
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: DeviL »

Mozna do tysiaka kupic dobra uzywke , tylko trzeba na dobrego sprzedawce trafic . Na forum coupety bywaja tacy co wyjmuja z rozbitych anglikow roznosci , w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasic ;)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
megazord
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: sob lip 17, 2010 2:07 am
Miejscowość: slask
Auto: Inne

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: megazord »

DeviL pisze: w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasic ;)
Od kiedy to taka turbina jeździła w 20vt? Jakoś u mnie seryjna była całkiem inna :roll:
uniak 1.4T
Spamer :P
Posty: 522
Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
Miejscowość: Mysłowice
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: uniak 1.4T »

w coupe były tb...(cos tam) dwa rodzaje i miały inne flansze pod kolektor
Ostatnio zmieniony czw mar 03, 2011 11:04 pm przez uniak 1.4T, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: DeviL »

megazord pisze:
DeviL pisze: w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasic ;)
Od kiedy to taka turbina jeździła w 20vt? Jakoś u mnie seryjna była całkiem inna :roll:
Od zawsze vel temat na fiacie coupe o najlepszym regenererze turbin t28 :wpysk: w kappach bywaly t25 , czytajta po www turbina/auto :niewiem:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
megazord
Aktywny użytkownik
Posty: 223
Rejestracja: sob lip 17, 2010 2:07 am
Miejscowość: slask
Auto: Inne

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: megazord »

DeviL pisze:
megazord pisze:
DeviL pisze: w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasic ;)
Od kiedy to taka turbina jeździła w 20vt? Jakoś u mnie seryjna była całkiem inna :roll:
Od zawsze vel temat na fiacie coupe o najlepszym regenererze turbin t28 :wpysk: w kappach bywaly t25 , czytajta po www turbina/auto :niewiem:
W 20vt siedzi TB2810, przynajmniej coś takiego miałem w serii... Jest to jakiś mix T25 i T28 ale jakiś dziwny :niewiem: Od strony zimnej podobne do T28 ale A/R inne i część gorąca inna.
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: McBanan »

Z budzetem 1000 pln jezeli cos nie bedzie plug&play to ciezko bedzie Ci sie wyrobic. Dodam ze przy moim maniakalnym doprowadzaniu samochodu do idealu i utrzymaniu go w takim stanie przy wymianiue turbiny wydalem okolo 4000 :oops: :D
UT 1,4 Racing
ODPOWIEDZ