garrett t25 , t25/28 , t28
-
- Obserwator
- Posty: 3
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 1:46 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Warszawa
garrett t25 , t25/28 , t28
Witam mam małe pytanko mam sobie takie punto gt mk1 i już trace powoli do nie go siły..teraz po raz kolejny padło mi turbo...i myśle nad założeniem któregoś garretta jak w temacie ...i Teraz pytanko czy dużo jest przerabiania i zabawy i co byście najlepiej polecali...Wielkie dzięki za info...
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 8:27 pm
- Miejscowość: Stara Kiszewa
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Nowy DP i wpięcie w dolot powietrza no i pewnie wtryski większe by się przydały. Ile chcesz koni? T25 to 200+, T28 to 250+, T25/28 to de facto T28. No i LAG się zwiększy.
PS Czy turbo nie pada przez kierownika? Podstawy obchodzenia się z autem T znasz?
PS Czy turbo nie pada przez kierownika? Podstawy obchodzenia się z autem T znasz?
- mrowczan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 233
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
- Miejscowość: Częstochowa
- Auto: Inne
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
a w jakim to aucie takie cudadzikidaniel pisze:T28 to 250+

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 8:27 pm
- Miejscowość: Stara Kiszewa
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
No ok w GT słabo bez ruszania resztymrowczan pisze:a w jakim to aucie takie cudadzikidaniel pisze:T28 to 250+?

- szymons1990
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn maja 12, 2008 2:41 pm
- Miejscowość: Myslowice
- Auto: Punto GT
- mrowczan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 233
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 8:04 pm
- Miejscowość: Częstochowa
- Auto: Inne
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Chocbys sie obsral, to nie bedzie z tej turbiny 250km w Puntodzikidaniel pisze:No ok w GT słabo bez ruszania resztymrowczan pisze:a w jakim to aucie takie cudadzikidaniel pisze:T28 to 250+?

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Dajesz nitro i bedzie 250km 

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

- MARCIN
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: KOSZ-LIN
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
siema,czytam o tych turbawkach i czytam bo szukam do swojego GT nowej dmuchawy. ale nadal nie wiem jaką wybrać! no i troche ogranicza mnie budrzet,mam na tą przyjemność tylko jakigoś tysiaka. pomóżcie,doradzcie chciałbym zeby konie sie zakreciły około 200 po wszystkim jak bedzie mniej to bedzie,ale zeby to jezdziło dosyć długo(o ile to możliwe)
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
nie ryzykujesz nie jedziesz
nigdy nie wiesz co ci kto pociśnie, wiadomo ze najlepiej nówka ale za tysia to pozostaje przebierac w używkach, jezdzij, oglądaj w miare mozliwosci pytaj o jakies gwarancje chocby na tydzien

- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Mozna do tysiaka kupic dobra uzywke , tylko trzeba na dobrego sprzedawce trafic . Na forum coupety bywaja tacy co wyjmuja z rozbitych anglikow roznosci , w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasic 

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: sob lip 17, 2010 2:07 am
- Miejscowość: slask
- Auto: Inne
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Od kiedy to taka turbina jeździła w 20vt? Jakoś u mnie seryjna była całkiem innaDeviL pisze: w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasic

-
- Spamer :P
- Posty: 522
- Rejestracja: pt cze 12, 2009 11:04 am
- Miejscowość: Mysłowice
- Auto: Punto GT
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
w coupe były tb...(cos tam) dwa rodzaje i miały inne flansze pod kolektor
Ostatnio zmieniony czw mar 03, 2011 11:04 pm przez uniak 1.4T, łącznie zmieniany 1 raz.
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Od zawsze vel temat na fiacie coupe o najlepszym regenererze turbin t28megazord pisze:Od kiedy to taka turbina jeździła w 20vt? Jakoś u mnie seryjna była całkiem innaDeviL pisze: w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasic


Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 223
- Rejestracja: sob lip 17, 2010 2:07 am
- Miejscowość: slask
- Auto: Inne
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
W 20vt siedzi TB2810, przynajmniej coś takiego miałem w serii... Jest to jakiś mix T25 i T28 ale jakiś dziwnyDeviL pisze:Od zawsze vel temat na fiacie coupe o najlepszym regenererze turbin t28megazord pisze:Od kiedy to taka turbina jeździła w 20vt? Jakoś u mnie seryjna była całkiem innaDeviL pisze: w 20vt bylo t25/t28 i mogloby podpasicw kappach bywaly t25 , czytajta po www turbina/auto

- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
Re: garrett t25 , t25/28 , t28
Z budzetem 1000 pln jezeli cos nie bedzie plug&play to ciezko bedzie Ci sie wyrobic. Dodam ze przy moim maniakalnym doprowadzaniu samochodu do idealu i utrzymaniu go w takim stanie przy wymianiue turbiny wydalem okolo 4000



UT 1,4 Racing