z elektryki cienki jestem a nie pamiętam jak to robiłem w poprzednim GT, wentylator sterowny jest masowym kablem tak? czyli trzeba dociągnąć kabel do kostki wentylatora czy do kostki czujnika w chłodnicy i potem przez włącznik zmasować do budy? do którego kabla i w której kostce się wpiąć?
Pozdrówka!
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
chemmist pisze:z elektryki cienki jestem a nie pamiętam jak to robiłem w poprzednim GT, wentylator sterowny jest masowym kablem tak? czyli trzeba dociągnąć kabel do kostki wentylatora czy do kostki czujnika w chłodnicy i potem przez włącznik zmasować do budy? do którego kabla i w której kostce się wpiąć?
Pozdrówka!
Czujnik w chłodnicy po uzyskaniu odpowiedniej temperatury zwiera styki z masa i wentyl sie włącza.
chemmist pisze:z elektryki cienki jestem a nie pamiętam jak to robiłem w poprzednim GT, wentylator sterowny jest masowym kablem tak? czyli trzeba dociągnąć kabel do kostki wentylatora czy do kostki czujnika w chłodnicy i potem przez włącznik zmasować do budy? do którego kabla i w której kostce się wpiąć?
Pozdrówka!
Czujnik w chłodnicy po uzyskaniu odpowiedniej temperatury zwiera styki z masa i wentyl sie włącza.
no tak, kostka czujnika chłodnicy ma trzy piny, jeden to masa, czyli muszę wpiąć się do któregoś z dwóch pozostałych? pytanie do którego
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
simon1989 pisze:Jaki wszelki wypadek? Jak Ci temperatura podskoczy? To sie wlacza jak sie paluje, a nie dopiero jak wszystkimi uszczelkami silnik rzyga olejem.
a teraz napisz to tak żebyśmy zrozumieli o co ci chodziło
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
simon1989 pisze:Wybaczcie, ze pisze tak, ze sie trzeba mocno wczytac zeby dowiedziec sie o co chodzi. Pytanie jest takie: Co to znaczy: "na wszelki wypadek"?
nie rozumiem co tak wyskoczyłeś z tym cieknącym olejem każda uszczelką, pisałem już że nie mam problemów z chłodzeniem itp. po prostu chce mieć możliwość również załączania wentylatora ręcznie, to tyle
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse