wytrzymałość półosiek PGT

skrzynia, sprzęgło, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: chemmist »

wiadomo ile momentu one wytrzymują? bo nie wiem co jest, wczoraj miałem przyjemność ukręcić :roll:
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: hz10 »

wytrzymują tyle że jak ludzie wkładają 16vt to półosie zostają ori
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: chemmist »

hz10 pisze:wytrzymują tyle że jak ludzie wkładają 16vt to półosie zostają ori
to nie wiem co jest, może kończyła się po prostu. Masz może w swoim składziku lewą do PGT? :mrgreen:
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: ZibiUT »

A gdzie się ukreciła?
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: chemmist »

Zibi122 pisze:A gdzie się ukreciła?
narazie oględzin dokładnych nie zrobiłem bo było to wszystko w nocy :) widziałem jedynie wiszący zew. przegub lewy. myślę że się ukręciła przy przegubie. Bo chyba nie ma opcji żeby wyskoczyła przy jeździe na wprost?
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: ZibiUT »

hmm. Zrób ogledziny bo coś mi się wydaje ze ukreciłeś przegób a nie półoś. Przegób mógł pęknać na łaczeniu główki z tą cześcią wchodzacą w piastę.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: chemmist »

Zibi122 pisze:hmm. Zrób ogledziny bo coś mi się wydaje ze ukreciłeś przegób a nie półoś. Przegób mógł pęknać na łaczeniu główki z tą cześcią wchodzacą w piastę.
ale właśnie miałem wrażenie że główka przegubu wisi skierowana do dołu przy wahaczu. Wiszącej półośki nie widziałem.
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: ZibiUT »

Sprawdz i zrób zdjecia
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
kwiatek.pl
Spamer :P
Posty: 676
Rejestracja: wt mar 10, 2009 1:19 pm
Miejscowość: RADOM
Auto: Uno 1.4T

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: kwiatek.pl »

koledzy a jest jakas roznica miedzy półosiami z PGT a UT ???
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: ZibiUT »

kwiatek.pl pisze:koledzy a jest jakas roznica miedzy półosiami z PGT a UT ???
Różnią sie długoscią. Długa jest prawie taka sama wg katalogu IC a krótka jest o 10 mm mniejsza
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
kwiatek.pl
Spamer :P
Posty: 676
Rejestracja: wt mar 10, 2009 1:19 pm
Miejscowość: RADOM
Auto: Uno 1.4T

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: kwiatek.pl »

i pewnie te z PGT sa wytrzymalsze??
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: ZibiUT »

Nie ma raczej znaczenia. Jako ciekawostkę moge dodać, że półośki z uno 1,4 NA wytrzymują 160-170 KM i 250 Nm na oponach 195/45 R15 palać je na 2 biegu od 2000 obr do odcinki :D
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: chemmist »

Zibi122 pisze:Nie ma raczej znaczenia. Jako ciekawostkę moge dodać, że półośki z uno 1,4 NA wytrzymują 160-170 KM i 250 Nm na oponach 195/45 R15 palać je na 2 biegu od 2000 obr do odcinki :D
u mnie srutnęło na 1 biegu przy jakiś 4500 obr :roll:
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: turbomaniak »

Watpie zeby polos sie ukrecila, predzej sruby poscinalo(jak byly zwykle) albo sie odkrecily
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: wytrzymałość półosiek PGT

Post autor: chemmist »

no i mieliście rację, ścięło śruby
a co z resztą która jest w całości? zostały wyrwane? jak teraz to się naprawia?

Obrazek
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
ODPOWIEDZ