Strona 1 z 1

: śr wrz 14, 2005 10:17 am
autor: jugo500
Lui -Oprócz T3 (przepisy nie pozwalają zmieniać turbo)

jakie przepisy ??

: śr wrz 14, 2005 10:19 am
autor: kania_
jakie porzepisy nie pozwalaja zmienic turbiny?
w planach jest caly osprzet z lanci delty webera
tloki kosztowaly okolo 1500zl korby troszke ponad 3000zl
kolektor wyrob wlasny przepustnicy jeszce niema ale bedzie wieksza :)

: śr wrz 14, 2005 11:09 am
autor: Lui
jugo500 pisze:Lui -Oprócz T3 (przepisy nie pozwalają zmieniać turbo)

jakie przepisy ??
Zał "J" FIA
Przepisy grupy A
Nie jest napisane że można zmieniać a:
wszystko co nie jest wyraźnie dozwolone jest zabronione :wink:

Chciałbym robić wszystko z myślą o GSMP(pomysł zmiany budy odrzucony) zobaczymy co z tego wyjdzie. Nie chciałbym wydawać pieniędzy na coś co sie i tak okaże niedozwolone. Oprócz FMIC bo fajnie wygląda a jak sie będzie startowac to się serie założy. :wink:

Średnicy przepustnicy też nie można zmieniać..

Korb też nie... można poddać tylko dodatkowej obróbce

Ale chociaż tłoki są dowolne

A te Mahle dobre są? Jakiś link do stronki??

Napisz coś o kolektorze 8) I OElektronice z Cromy :D

: śr wrz 14, 2005 11:29 am
autor: KYS
Lui pisze:Zał "J" FIA
Przepisy grupy A
Nie jest napisane że można zmieniać a:
wszystko co nie jest wyraźnie dozwolone jest zabronione :wink:

Chciałbym robić wszystko z myślą o GSMP
hmmm UT to raczej klasa H :lol: (lub HS)

polecam:
http://www.pzm.pl/regulaminy/k_5/01__GS ... RAMOWY.pdf
http://www.pzm.pl/regulaminy/k_5/GSMP_2 ... NICZNY.pdf
http://www.pzm.pl/regulaminy/k_5/Reg_Te ... 05.rtf.pdf
http://www.pzm.pl/regulaminy/k_5/GSMP-2 ... HISTOR.pdf

: śr wrz 14, 2005 11:44 am
autor: Lui
No więc jak wiesz gdzie są przepisy to weź sie do czytania, to zobaczysz że samochody w klasie HS mają być przygotowane według regulaminu grupy A :wink:

: śr wrz 14, 2005 11:47 am
autor: jugo500
ja żyje w świecie 402 metrów , dletego się zdziwiłem :lol:

: śr wrz 14, 2005 1:32 pm
autor: KYS
Lui pisze:No więc jak wiesz gdzie są przepisy to weź sie do czytania, to zobaczysz że samochody w klasie HS mają być przygotowane według regulaminu grupy A :wink:
Każdy samochód musi być przygotowany wg posiadanej homologacji.
Dopuszcza się stosowanie rozwiązań wariantów jakie były dopuszczone
w czasie trwania homologacji.


Nie widziałem karty homologacyjnej od UT, ale w niektórych samochodach poza N i A były jeszcze VO i VK... :P

Twój uniak jest wyprodukowany do 1986 :?:

: śr wrz 14, 2005 1:40 pm
autor: Lui
1985 8)

Bede musiał kupić książke homologacyjną, pewnie z 200zł sobie będą chcieli :?

Inna sprawa że musze zgłębić zął "K" po według niego można chyba przygotwować według załącznika J z okresy homologacji auta...

: śr wrz 14, 2005 3:55 pm
autor: KYS
Lui pisze:1985 8)
IDEALNIE :)
Bede musiał kupić książke homologacyjną, pewnie z 200zł sobie będą chcieli :?
trzeba dowiedzieć się w Zarządzie Głównym PZM - tel. (22)849 56 42...
Inna sprawa że musze zgłębić zął "K" po według niego można chyba przygotwować według załącznika J z okresy homologacji auta...
http://www.pzm.pl/regulaminy/k_5/ZAL_K_2005.pdf :wink:

: śr wrz 14, 2005 5:16 pm
autor: Lui
SSSSUPER kiedy wyszła polska wersja? Jeszcze z miesiąc temu nie było...

: śr wrz 14, 2005 6:58 pm
autor: KYS
Lui pisze:SSSSUPER kiedy wyszła polska wersja? Jeszcze z miesiąc temu nie było...
powinna wyjść na początku roku... (żeby można było przygotowywać samochód zgodnie z aktualnymi przepisami), ale z PZMotem to nigdy nic nie wiadomo... :?

: śr wrz 14, 2005 10:32 pm
autor: Lui
No i dupa i tak nie wiem o co chodzi, strasznie to pomieszane :?