Przeguby & piasty
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
Przeguby & piasty
Czy przeguby i piasty sa takie same w UT i seryjnym 1.4 ?
Z tego co mi wiadomo UT ma wieksza srednice wieloklinu w piescie (bodajrze fi 24 mm).
Jesli sie mysle posze o sprostowanie.
Z tego co mi wiadomo UT ma wieksza srednice wieloklinu w piescie (bodajrze fi 24 mm).
Jesli sie mysle posze o sprostowanie.
Pozdrawiam - Binio


- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
Re: Przegoby & piasty
nie wiem ile ale ma wieksza srednice - w seryjna piaste od Uno nie wchodza przeguby od UT`aBini0 pisze:Czy przegoby i piasty sa takie same w UT i seryjnym 1.4 ?
Z tego co mi wiadomo UT ma wieksza srednice wieloklinu w piescie (bodajrze fi 24 mm).
Jesli sie mysle posze o sprostowanie.
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
Re: Przegoby & piasty
Wolal bym znac dokladna roznice - moze ziuzio znal bo ostatnio podawal mi wymiary polosiek.
EDIT: linki widzialem......
Ciiiiiii.....
MOPS
EDIT: linki widzialem......
Ciiiiiii.....
MOPS
Pozdrawiam - Binio


-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Przeguby są różne, pierwsza różnica taka że UT ma pierścienie rozprężne na końcu półosi(działa to jako jednorazowa zapinka), a n/a ma pierścień Seger'a możliwy do odpięcia wielokrotnego po odsunięciu osłony przegubu(oczywiście mowa o przegubie zewnętrznym).
Średnica w n/a to 22mm i 20 ząbków,
średnica UT to 24mm i 22 ząbki.
Średnica w n/a to 22mm i 20 ząbków,
średnica UT to 24mm i 22 ząbki.
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
ziuzio a nie wiesz jak wyglada sytuacjia jesli chodzi o srednice wieloklinow i piast w fiat tipo (1.8 - 2.0) lancia delta/prisma. Czy to sa te same wymiary i rozwiazania ?
No i jeszcze jedno pytanko
czy zwrotnice w UT i seryjnym 1.4 sa takie same ? czy w seryjna zwrotnice wejdzie piasta z wiekszym wieloklinem ?
No i jeszcze jedno pytanko

Pozdrawiam - Binio


-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Najlepiej jakbyś przełożył mechanizm różnicowy(ale bez wieńca zębatego) ze skrzyni biegów od 1.4n/a do skrzyni z 1.6, wtedy stosujesz półosie od 1.4 wraz z przegubami.
Poza tym niełatwiej kupić odpowiednie zwrotnice
??
Opcja jest jeszcze taka że połączysz półosie UTa z półosiami od zwykłego Uniaka(ale potrzeba do tego mądrego tokarzo-frezarzo-spawacza
).
Poza tym niełatwiej kupić odpowiednie zwrotnice

Opcja jest jeszcze taka że połączysz półosie UTa z półosiami od zwykłego Uniaka(ale potrzeba do tego mądrego tokarzo-frezarzo-spawacza
