objawy:
- pod czas przyspieszania bardzo szarpało
- świecąca się marchewa
wynik autodiagnozy
1244 - Elektrozawór odpowietrzenia zbiornika paliwa
wymieniłem pompę paliwa, okazało się brakuję elektrozaworu przy filtrze par paliwa więc go założyłem

jazda próbna:
auto już nie szarpie przyśpiesza ale faluje ciśnienie doładowania, marchewa dalej się świeci
kolejna autodiagnoza
1256 - czujnik prędkości obrotowej silnika
wymieniłem czujnik ten przy kole zębatym

jazda próbna:
marchewa zgasła, autko nie "gubi" ciśnienia, fajnie zapitala i znowu małe ale na 3 biegu doładowało 1.8 bara po czym na 4 już tylko 0,8
zjazd do bazy i autodiagnoza:
1223 - skład mieszanki no nic dziwnego jak przeładowuje
wymieniłem pojedynczo komp, pierburg, przepływka
dalej to samo, dziś juz nie mam siły z tym walczyć
macie jakiś pomysł co może powodować zbyt wysokie ciśnienie doładowania ale dodam że jest to tylko czasem np
3 starty ze światel do 4 biegu z kawałkiem i w peaku 1,5 bara wszystko ok
4 start i na 3 biegu znowu 1,8 czasem 1,7 4 bieg juz ograniczone do 0,8
jutro zmierzę kompreche i AFR może jakies foty wrzuce
dodam jeszcze ze na przepływce jest jakis pseudo stożek, nie popieram takiego rozwiązania no ale już tak było jutro moze założe ori filtr