No i po sprincie ...

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

No i po sprincie ...

Post autor: Lui »

Fajnie było :D

Pierwszy przejazd ET+RT 16.7 ale sam RT pewnie był bardzo duży, bo był pewien problem z IC sprayem...
ale przegrałem z MR2 tylko o pół dłogości samochodu

Drugi przejazd kicha...

Pod koniec dwójki to doszłem już (celica GT) ale booom, coś zaczęło przerywać :? , no niestety błędna reakcja i wrzuciłem trójke przerewało to dałem na luz... w sumie mogłem jechać... jeszcze przed metą zacząłem hamować.... czas 18, coś

Albo, zabrakło paliwa(zbyt małe ciśnienie-nie wydolność pompy, albo regulacje albo inne pierdoły....), albo co w sumie zaczełem podejrzewać po zachowywaniu sie samochodu w drodze powrotnej, pękł jakiś przewód(nie ma sie co dziwić dwudziestoletnim gumą :wink: ) ... albo DV(nie cykało po odpuszczeniu gazu).

Jutro sprawdze DV- jak poszedł to może i dobrze kupie BOVa 8) Tak czy tak trzeba będzie sie zaopatrzyć w łączki samco - około 400zł.

Inny wniosek, chyba najważniejszy:

Lepsze dobre 0,8bara od lipnego 1.1bara... na tym trójnikowym "bleedzie" strasznie powiększył się lag... na pierwszym biegu zaczynało ładować od około 5tyś :shock: coś nie tak, będzie trzeba się zaopatrzyć w dobry MBC.



No ale jak na 20to letnie auto z 200tyś przebiegu za 1000zł, po dwóch tygodniach "tuningu" za 300zł było super :D
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Re: No i po sprincie ...

Post autor: ziuzio »

Lui pisze::

Lepsze dobre 0,8bara od lipnego 1.1bara... na tym trójnikowym "bleedzie" strasznie powiększył się lag... na pierwszym biegu zaczynało ładować od około 5tyś :shock: coś nie tak, będzie trzeba się zaopatrzyć w dobry MBC.


Bez przesady, u kumpla w bolidzie są trzy trójniki od spryskiwacza, po 4mm każdy, puszczone w atmosferę i pompuje od 3000rpm. Lepiej sprawdź wszystkie złącza gumowe na dolocie i DV. Zamiast złączek Samco lepiej kupić kilka kolanek z nierdzewki, żadna złączka gumowa/silikonowa lub ogólnie zachowująca elastyczność nie będzie tak ładnie spełniała swojej roli jak metalowe kolanko(trochę zagmatwałem,ale generalnie chodzi o to że wszystkie gumki "puchną" nawet przy doładowaniu 0.5bar).
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

No sprawdze dzisiaj DV pewnie jego wina :? , albo cuś innego...

O łączkach samco i tak myślałem żeby ich użyć do łączenia metalowych kolanek wkońcu jakos trzeba, przecież nie przyspawam do przepustnicy :wink:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Filmik:
To ten z nieudanego przejazdu co przerywało....

http://rapidshare.de/files/5031240/HPIM5344.AVI.html

I foteczka:
Obrazek
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

Lui pisze:Filmik:
To ten z nieudanego przejazdu co przerywało....

http://rapidshare.de/files/5031240/HPIM5344.AVI.html

I foteczka:
Obrazek

za twoim bolidem fura murckiego ?? dobrze widze ??
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Of korz że Murcki 8)

Niestety nie mam filmiku z jego przejazdu :?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ODPOWIEDZ