
Pierwszy przejazd ET+RT 16.7 ale sam RT pewnie był bardzo duży, bo był pewien problem z IC sprayem...
ale przegrałem z MR2 tylko o pół dłogości samochodu
Drugi przejazd kicha...
Pod koniec dwójki to doszłem już (celica GT) ale booom, coś zaczęło przerywać

Albo, zabrakło paliwa(zbyt małe ciśnienie-nie wydolność pompy, albo regulacje albo inne pierdoły....), albo co w sumie zaczełem podejrzewać po zachowywaniu sie samochodu w drodze powrotnej, pękł jakiś przewód(nie ma sie co dziwić dwudziestoletnim gumą

Jutro sprawdze DV- jak poszedł to może i dobrze kupie BOVa

Inny wniosek, chyba najważniejszy:
Lepsze dobre 0,8bara od lipnego 1.1bara... na tym trójnikowym "bleedzie" strasznie powiększył się lag... na pierwszym biegu zaczynało ładować od około 5tyś

No ale jak na 20to letnie auto z 200tyś przebiegu za 1000zł, po dwóch tygodniach "tuningu" za 300zł było super
